خدمات ما،افتخار ماست

روانشناسی کودکان تلفنی رایگان

روانشناسی کودکان تلفنی رایگان

روانشناسی کودکان تلفنی رایگان آیا از فرزند خود نگران هستید اما مطمئن نیستید که چگونه کمک کنیم؟

آیا فرزند شما در هر زمینه ای مشکل دارد؟

آیا کودک شما ترسیده یا نگران کننده است؟

شاید فرزند شما نسبت به موقعیت ها بیش از حد واکنش نشان دهد و به نظر می رسد که اغلب در حال ذوب شدن است.

شاید فرزند شما با مدرسه در حال مشاجره باشد ، با دوستان خود مشکل داشته باشد یا به نظر نمی رسد که با بچه های دیگر همراه باشد.

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

شاید فرزند شما غمگین به نظر برسد و یا از او خارج شود ، ترجیح می دهد تنها باشد یا وقت زیادی را روی صفحه نمایش خود بگذراند.

شاید فرزند شما به حدی برای او سخت باشد که ایده اشتباه کردن فلج کننده باشد.

شاید فرزند شما در پیروی از قوانین یا رعایت درخواستها دچار مشکل شده باشد و شما مطمئن نیستید که چگونه می توانید در فرزندپروری تغییراتی ایجاد کنید.

مرکز روانشناسی کودکان

آیا می خواهید فرزند شما احساس بهتری داشته باشد و عملکرد بهتری داشته باشد؟

دشوار است بدانید چه کسی واقعاً می تواند کمک کند

بسیاری از والدین مشکل دارند که بدانند چه کسی به جستجوی کمک می پردازد ، خواه آنها تازه جستجوی خود را آغاز کرده اند ، یا در گذشته با چندین درمانگر همکاری کرده اند. ما می دانیم که کمک گرفتن به وقت و هزینه نیاز دارد و شما می خواهید مشاوره کودک را با کسی که شما و فرزندتان احساس راحتی می کنید شروع کنید.

روانشناسی کودکان تلفنی رایگان,یک راه برای شروع این است که از درمانگران بالقوه سؤال کنید که آیا آنها در زمینه سنی کودک شما دارای آموزش های ویژه در روانشناسی کودک هستند یا خیر. در مرکز سلامتی ذهنی ، روانشناسان بالینی کودک دارای مجوز فقط از راهکارهایی استفاده می کنند که در مطالعات تحقیقات ملی معتبر بوده است. بنابراین توصیه می کنیم با شخصی که به روشهای مبتنی بر پژوهش آموزش دیده است ، کار کنید که برای کودکان یا نوجوانان موثر شناخته شده است.

روانشناسی کودکان شبانه روزی

اگر قبل از تعیین وقت ملاقات ، می توانید با کودک درمانگر صحبت کنید ، می توانید از نحوه کار درمانگر ، چگونگی برخورد آنها با مشکل خاصی که کودک شما با آن دست و پنجه نرم می کند ، احساس کنید. درمان ، و چه مشاوره ای برای فرزند شما خواهد بود. این اطلاعات ممکن است به شما کمک کند در اوایل فهمید که آیا فرد مناسب است یا خیر.

برای هر کودکی امید وجود دارد.

این مهم است که بدانید درمان های بسیار موثری برای کمک به کودکان در رفع مشکلات مختلف وجود دارد. ما به کودکان بی شماری کمک کرده ایم که بهتر مقابله کنند ، خود را بهتر بیان کنند و احساس آرامش و خوشبختی کنند.

احتمالاً شما به عنوان والدینی که هنوز آنها را نشناخته اید ، از نقاط قوت برخوردار هستید. ما به شما کمک می کنیم این نقاط قوت را شناسایی کنید تا بتوانیم بر روی آنها بسازیم ، بلکه استراتژی های جدیدی را برای شما و فرزندتان برای امتحان کردن در خانه ارائه می دهیم. به همین ترتیب ، فرزند شما نیز نقاط قوت دارد که ممکن است هنوز آن را نشناسد. ما می توانیم به فرزند شما در ساختن این نقاط قوت کمک کنیم ، به آنها اجازه می دهد اعتماد به نفس ، شایستگی و اطمینان بیشتری داشته باشند.

. چه خواهید کرد؟

روانشناسی کودکان حضوری رایگان

مشاوره تلفنی جنسی کودک بسیار دشوار است که کودکان در مقابل درمان مقاومت کنند و از اینکه درباره مشکلاتشان صحبت کنند احساس ناراحتی کنند. بسیاری از کودکان از چالش هایی که تجربه می کنند احساس خجالت می کنند یا احساس می کنند که کمک از روانشناس کودک به معنای “چیزی اشتباه” برای آنها است.

روانشناس کودک مناسب می تواند به فرزند شما در غلبه بر این مقاومت کمک کند. ما به کودکان کمک می کنیم تا مبارزاتشان را تا حدودی متداول سازند ، که ناراحتی آنها از درمان طبیعی است ، و اینکه چیزهای زیادی وجود دارد که می توانند با کمی کمک به آنها دست یابند. ما همچنین مواردی را که واقعاً به آنها انگیزه می دهد ، شناسایی می کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا آنچه را که بیشتر می خواهند بفهمند ، سپس به آنها کمک می کنیم تا درک کنند که ما می توانیم به آنها در دستیابی به این موارد کمک کنیم.

ما به عنوان روانشناسان و درمانگران کودک ، برای هر جلسه انرژی سرگرم کننده و جوانی به ارمغان می آوریم. با قرار گرفتن یک کودک در هیئت مدیره ، یک رفتار جدید یا ابزاری برای مقابله را امتحان می کنیم ، ما به کودکان کمک می کنیم تا ببینند که می تواند تغییر بیشتری از آنچه انتظار می رود داشته باشد. کودک درمانی ابزاری کارآمد برای کمک به کودکان نیازمند است .

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909