خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره روانشناسی تلفنی و حضوری

مرکز مشاوره روانشناسی مالیم درمان افسردگی کنترل استرس کنترل اضطراب کنترل خشم ......؟

مشاوره روانشناسی روانشناس کسی است که رفتار، شخصیت، ، یادگیری و انگیزش را در انسان به شکل حرفه ای مورد بررسی قرار می دهد. روانشناس از یک طرف رابطه بین عملکرد مغز و رفتار را بررسی می کند و از سوی دیگر ارتباط بین محیط ورفتار . روانشناس رفتار، انگیزه ها، افکار و احساسات افراد را بررسی کرده و به آنها در کنترل و غلبه بر مشکلات شان کمک می کند.

مشاوره روانشناسی تلفنی و حضوری

ویژگی های یک رانشناس خوب...

روانشناسی نیازمنده صداقت و گشاده رویی و از قابل باور و اعتماد باشد

همچنین داشتن مهارت های ارتباطی و شنونده خوب بودن برای این کار لازم است . روانشناس باید در کنار داشتن دانش، توان درک درست و بدور از هر گونه قضاوتی را داشته باشد. فرد مراجعه کننده باید بتواند به راحتی و بدور از هرگونه استرس و نگرانی به روانشناس اعتماد کرده و مشکلات خود را با او در میان بگذارد. در اصل روانشناسان  یک انسان شناس ماهر نیز هستند .

افراد در شرایط مختلفی ممکن است به روان شناسان مراجعه کنند که عبارت اند از :

  • مرگ عزیزان : افراد زیادی در صورت مرگ عزیز خودشان دچار افسردگی و گوشه نشینی میشوند در این صورت مشاوره میتواند کمک بزرگی به آنها باشد تا از این حال خارج شوند
  • استرس و اضطراب : موقعیت‌های خاصی در زندگی استرس‌زا هستند؛ مانند مصاحبه شغلی یا برقراری ارتباط با افراد جدید. استرس و اضطراب می‌تواند ایجاد کند و در نهایت منجر به انزوای اجتماعی، افسردگی و بسیاری از مشکلات روانی دیگر شود.

مراکز مشاوره روان شناسی

برای کمک به شما عزیزان مرکزی به وجود آمده اند

کار شما را آسان کرده است و تمام مشاوران برجسته ی کشور و بهترین مشاوران و روانشناسان تهرا ن را جمع آوری کرده اند و دسترسی شما را به این افراد را اسان تر کرده اند یکی از مراکز مشاوره ، مرکز مشاوره مالیم است که با سابقه ی کاری عالی توانسته رغیب هایی پیدا کند که برای دسترسی بهتر شما مرکز مشاوره تلفنی و حضوری ایجاد کرده است تا شما ارتباط راحت تر داشته باشید.مشاوره روانشناسی تلفنی و حضوری

مرکز مشاوره تلفنی مالیم

امروزه بعضی از افراد هستن که به دلیل مشغله ی کاری زیادی که دارند نمیتوانند به صورت حضوری به روانشناسان مراجعه کنند به همین دلیل برخی از مرکز مشاوره مالیم خاصیتی را ایجاد کرده اند به نام مرکز مشاوره تلفنی که شما در هر ساعت از روز میتوانید باشماره تلفن هایی که در زیر مشاهده میکنید تماس بگیرید تا مشکل شما در هر کجا که هسین به سرعت حل شود .

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909