خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره قبل ازدواج رایگان

مشاوره قبل ازدواج رایگان

مشاوره قبل ازدواج رایگان مشاوره ازدواج کار می کند؟

برای مدیریت درگیری و استرس ، زوجین گاهی به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین متوسل می شوند تا به بهبودی روابط کمک کنند. درباره مشاوره در مورد ازدواج بیشتر بدانید.

مشکلات ارتباطی ، رابطه جنسی ، عصبانیت ، حتی بیماری می تواند به مشکلات یک ازدواج یا رابطه کمک کند.

برای مدیریت درگیری و استرس ، زوجین گاهی به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین متوسل می شوند تا به بهبودی روابط کمک کنند. درباره مشاوره در مورد ازدواج بیشتر بدانید.

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

ممکن است زمان مشاوره ازدواج باشد. مشاوره ازدواج می تواند به شما در برقراری روابط مجدد کمک کند.

یا تصمیم بگیرید که اگر تقسیم شوید ، هر دو بهتر خواهید بود. در هر صورت ، مشاوره ازدواج می تواند به شما در درک بهتر روابط خود و تصمیم گیری های خوب فکر شده کمک کند.

مشاوره ازدواج چیست؟

مشاوره زناشویی ، که به آن زوج درمانی نیز گفته می شود ، به زوجین کمک می کند – متاهل یا نباشند – درگیری و حل و فصل تعارضات و بهبود روابطشان. مشاوره ازدواج ابزارهایی را برای برقراری ارتباط بهتر ، مذاکره در مورد اختلافات ، حل مسئله و حتی بحث و گفتگو با روشی سالم تر به زوجین می دهد.

مرکز مشاوره قبل ازدواج رایگان

مشاوره ازدواج به طور کلی توسط متخصصین درمانی مجاز به نام ازدواج و خانواده درمانی ارائه می شود. این درمانگران خدمات درمانی مشابه روان درمانی را با سایر درمانگران ارائه می دهند اما با تمرکز ویژه – رابطه زوجین.

مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. شما ممکن است فقط به چند جلسه زمان نیاز داشته باشید تا به شما در کمک به بحران کمک کند. یا ممکن است چندین ماه به مشاوره ازدواج نیاز داشته باشید ، به خصوص اگر رابطه شما به شدت خراب شده باشد. مانند روان درمانی فردی ، شما معمولاً هفته ای یک بار مشاور ازدواج می بینید.

چه کسی می تواند از مشاوره ازدواج بهره مند شود؟

مشاوره تلفنی زناشویی بسیاری از ازدواج ها و دیگر روابط کامل نیستند. هر فرد ایده ها ، ارزش ها ، نظرات و تاریخ شخصی خود را به روابط می رساند و همیشه مطابق با شریک زندگی خود نیست. این اختلافات لزوماً به این معنا نیست که روابط شما مقید به درگیری است. در عوض ، اختلافات می توانند مکمل یکدیگر باشند – شما می دانید این عبارت در مورد جذب مخالفان. این اختلافات همچنین می تواند به افراد در درک ، احترام و پذیرش نظرات و فرهنگ های مخالف کمک کند.

مشاوره قبل ازدواج رایگان شبانه روزی

اما روابط را می توان آزمایش کرد. اختلافات یا عادتهایی که قبلاً دوست داشتنی پیدا کرده اید ممکن است بعد از گذشت زمان با هم روی اعصاب شما بگذرد. بعضی اوقات موارد خاص ، مانند یک امر خارج از ازدواج یا از بین رفتن جذابیت جنسی ، باعث ایجاد مشکلات در یک رابطه می شود. در موارد دیگر ، یکپارچه شدن تدریجی ارتباطات و دلسوزان وجود دارد.

مهم نیست که علت آن باشد ، پریشانی در یک رابطه می تواند استرس ، ناراحتی ، غم و اندوه ، نگرانی ، ترس و مشکلات دیگر ایجاد کند.

ممکن است امیدوار باشید که مشکلات روابط خود به تنهایی از بین بروند. اما باقی مانده است تا پژمرده تر ، یک رابطه بد فقط بدتر شود و در نهایت منجر به مشکلات جسمی یا روانی مانند افسردگی شود.

یک رابطه بد همچنین می تواند باعث ایجاد مشکلی در کار شود و سایر اعضای خانواده یا حتی دوستی را تحت تأثیر قرار دهد ، زیرا افراد احساس می کنند که مجبور به گرفتن طرف هستند.

مشاوره قبل ازدواج تلفنی

در اینجا موضوعات معمولی وجود دارد که مشاوره ازدواج می تواند به شما و همسر یا شریک زندگی در مقابله با آنها کمک کند:

•خیانت

•طلاق

•سوء مصرف مواد

•شرایط جسمی یا روحی

•مسائل مربوط به رابطه هم جنس

•درگیری های فرهنگی

•امور مالی

•بیکاری

•خانواده های آمیخته

•مشکلات ارتباطی

•مشکلات جنسی

•درگیری در مورد پرورش کودک

•ناباروری

•خشم

•تغییر نقش ها ، مثل بازنشستگی

مشاوره ازدواج همچنین می تواند به زوجینی که قصد ازدواج دارند کمک کند. این مشاوره قبل از ازدواج می تواند به شما کمک کند درک عمیق تری از یکدیگر داشته باشید و اختلافات را قبل از بسته شدن اتحادیه برطرف کنید.

مشاوره ازدواج چگونه کار می کند؟ مشاوره ازدواج به طور معمول زوج ها یا شرکای خود را برای جلسات درمانی مشترک جمع می کند. مشاور یا درمانگر به زوجین کمک می کند تا منابع درگیری های خود را تشخیص داده و درک کنند و برای رفع آنها تلاش کنند. شما و شریک زندگی خود هر دو بخش خوب و بد روابط خود را تحلیل خواهید کرد

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909