خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره تلفنی طلاق در مشهد

مشاوره تلفنی طلاق در مشهد

مشاوره تلفنی طلاق در مشهد و مشاوره خانواده و مشاوره حقوقی تلفنی در گروه مشاوران مالیم اما ، آیا واقعاً به مشاوره طلاق نیاز دارم ؟

احتمالاً اگر مطمئن نیستید که مشاوره طلاق برای شما مناسب است ، علائم مختلفی وجود دارد که می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

بیشتر به طور خاص، نشانه هشدار دهنده است که وجود دارد ممکن است نشان می دهد شما نیاز به کمک حرفه ای است.

مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد کلیک کنید.

این علائم از خفیف تا شدید متغیر است ، و گرچه همه افراد منحصر به فرد هستند ، اما این علائم رایج ای است که باید به دنبال طلاق درمانی در نظر بگیرید.

مشکل در خوابیدن یا خوابیدن در طول شب

نفس کشیدن یا احساس ناامیدی

احساس بی ارزشی از عشق یا خوشبختی

کاهش ناگهانی و چشمگیر وزن یا افزایش وزن

برداشت اجتماعی و انزوا

از دست دادن علاقه به فعالیتهایی که قبلاً از آنها لذت می بردید

عصبانیت و عصبانیت غیرقابل کنترل

افسردگی مزمن

ایده خودکشی (افکار) و تلاش

اضطراب یا نگرانی بیش از حد که توانایی شما در انجام فعالیتهای روزمره را مختل می کند.

مشاوره تلفنی طلاق در مشهد رایگان

مراحل عاطفی طلاق چیست؟

طلاق ضرر بسیار زیاد است مانند مرگ . وقتی غم و اندوه خود را ناراحت می کنید ، به عنوان بخشی از روند عزاداری ، مراحل مختلفی را طی می کنید.

مشاوره طلاق تلفنی از الگوی مشابهی پیروی می کند ، اگرچه مراحل منحصر به فرد خود را دارد. هدف مشاور طلاق کمک به شما در گذر از مراحل عاطفی طلاق است.

در زیر مراحل عاطفی طلاق ذکر شده است:

انکار

در طول مرحله انکار ، شما به احتمال زیاد سعی خواهید کرد که زندگی خود را به صورت عادی ادامه دهید. شما همچنین ممکن است “سعی کنید” از این واقعیت که طلاق را می خواهید نادیده بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در مشهد

مردم در انکار معمولاً از تصدیق آنچه اتفاق می افتد خودداری می کنند. آنها “تلاش می کنند” برای نادیده گرفتن اوضاع ، به عنوان روشی برای مقابله با شوک و بی حسی خود ، تلاش کنند.

درد و عدم اطمینان

مرحله عاطفی بعدی طلاق درد و عدم اطمینان است. هرچه انکار از بین می رود و واقعیت به وجود می آید ، احتمالاً درد و غم را تجربه خواهید کرد.

در این مرحله ، شما از دست دادن ازدواج خود عزادار خواهید شد. این به ویژه صادق است اگر شما کسی نبودید که طلاق را می خواستید یا آغاز کرده اید.

اگر این مورد باشد ، بیش از هر چیز احساس صدمه و رد خواهید کرد. علاوه بر این ، عدم اطمینان از آنچه در پیش رو دارد می تواند باعث اضطراب و افسردگی شود.

خشم

در این مرحله ، شما می خواهید کسی مقصر باشد. حقیقت این است که ، برای بسیاری ، احساس خوب بودن احساسات منفی آنها را به شخص دیگری ، یعنی سابق و یا شرکای جدیدشان منتقل می کند.

در حالی که هیچ کس مقصر پایان ازدواج نیست ، این طبیعی است که احساس کنید به کسی احتیاج دارید که مقصر ضرر شما باشد. حقیقت این است که “سرزنش” بخشی طبیعی از روند طلاق است.

مشاوره تلفنی طلاق در مشهد حضوری

عصبانیت تنها وقتی به مشکل تبدیل می شود که شما قادر به کنترل آن نیستید – یعنی دلزدگی فرزندانتان.

در این حالت ، ممکن است شما به یک مشاور خوب طلاق احتیاج داشته باشید ، که می تواند به شما در کار کمک کند و با عصبانیت خود را مدیریت کنید .

علاوه بر این ، یک مشاور طلاق نیز می تواند به شما در مقابله با عصبانیت فرزندان و یا فرزندانتان به روشی سالم تر کمک کند.

معامله

در طول مرحله چانه زنی ، شما احتمالاً می خواهید اشتباهات گذشته را “تصحیح” کنید. این تلاش شما برای برگرداندن آنچه قبلاً بوده اید است.

این مرحله شامل پشیمانی و تمایل به تغییر رفتار “شما” است ، بنابراین با سابق خود شانس دیگری کسب خواهید کرد. چانه زنی روش دیگری برای مقابله با درد عاطفی طلاق است.

گناهکارمرحله گناه هنگامی اتفاق می افتد که خود را مقصر طلاق می دانید. در طی این مرحله ، به احتمال زیاد شما تمام اشتباهاتی را که در طول ازدواج انجام داده اید به یاد خواهید آورد.

افسردگی

مرحله بعدی افسردگی است. واقعیت این است که افسردگی یک پیشرفت عادی است ، همانطور که مراحل طلاق را طی می کنید.

در طی این مرحله ، ممکن است احساس لاغری ، سختی از خواب خارج شوید ، اشتهای خود را از دست داده و یا شروع به پرخوری کنید ، و یا انگیزه خود را از دست دهید.

شما همچنین ممکن است احساس خستگی کنید حتی اگر بیش از حد خوابیده اید. در نتیجه ، ممکن است در مورد دیگران تحریک پذیر شوید.

این علائم افسردگی نیز در طی مراحل طلاق طبیعی است. اگرچه ، این علائم در صورت بدتر شدن و یا ادامه یافتن می توانند مشکل ساز شوند.

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در مشهد رایگان

بنابراین ، اگر در مرحله افسردگی گیر کرده اید ، قرار ملاقات با مشاور طلاق را تعیین کنید ، بنابراین او می تواند به شما در درک بهتر احساسات کمک کند.

پذیرش – پذیرفته شدن

در این مرحله آخر طلاق ، شما می آموزید که چه اتفاقی افتاده را بپذیرید و با این واقعیت که ازدواج شما به پایان رسیده است ، کنار بیایید.

شما هنوز هم ممکن است احساس غم و اندوه کنید و از دست دادن سوگوار باشید ، اما در این مرحله ، با آنچه اتفاق افتاده است ، بیشتر صلح خواهید کرد.

سرانجام ، شما آماده خواهید بود تا با زندگی خود حرکت کنید.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909