خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره مهاجرت به استرالیا تلفنی

مشاوره مهاجرت به استرالیا تلفنی

مشاوره مهاجرت به استرالیا تلفنی مقررات مهاجرت استرالیا با یک نگاه

•آیا واجد شرایط مهاجرت به استرالیا هستم؟

برای کمک به پاسخ به برخی از این سؤالات در اینجا مختصراً در مورد سیستم مهاجرت استرالیا آمده است. اساساً ، استرالیا ویزای اقامت دائم را تحت چهار جریان اصلی اعطا می کند:

•مهاجرت از طریق مهارت

•خانواده

•کسب و کار

•انساني

مهاجرت از طریق مهارت

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

مهاجرت عمومی خارج از ساحل استرالیا شامل  کلاس های مختلفی است که ممکن است گزینه های ویزا را برای مهاجران بالقوه مختلف ارائه دهد:

•بدون حمایت

•ملی (فدرال) و “محلی” (ایالتی / منطقه ای)

•دائم و موقتی

برای بیشتر زیرمجموعه های  دولت استرالیا (فدرال) – از طریق وزارت مهاجرت و شهروند – از یک آزمون امتیاز برای انتخاب “متقاضیان ویزا با مشخصات مورد نیاز در بازار کار استرالیا” استفاده می کند. همچنین لیست مشخصی از مشاغل مورد نظر متقاضیان منتخب را برای مهاجرت ملی و محلی فراهم می کند.

امتیازات

 امتحانات امتیاز برای مدرک تحصیلی ، سابقه کار ، سن ، توانایی زبان انگلیسی ، هدف گیری شغلی و مهارت همسر اعطا می شود. اگر قبلاً در یک شغل ماهر در استرالیا تحصیل کرده اید یا کار کرده اید ، ممکن است امتیاز دیگری در دسترس باشد و یا به یکی از زبان های شرکای تجاری اصلی این کشور یا گروه های قومی مسلط باشید. شما یا شغل شریک زندگی تان اغلب ایجاد یا شکستن یک برنامه است. اگر در لیست اصلی مشاغل دولت وجود داشته باشد.

مشاوره مهاجرت به استرالیا

صلاحیت های مربوط به شغل شما نیز با اکثر مدارک تحصیلی و گواهینامه های بالاتر از مؤسسات تحصیلات عالی شناخته شده مطابق با شرایطی که حداقل 3 سال تحصیل در مقطع متوسطه را شامل می شود مهم هستند. یک استثناء برای افراد خاص تجارت ، متخصصان IT و مدیران ارشد ، که دارای مدارک رسمی نیستند ، اما دارای تجربه کاری مرتبط برای اخذ مجوز صنعت در استرالیا هستند. متقاضیان مشاغلی که نیاز به ثبت نام حرفه ای دارند (به عنوان مثال دندانپزشکان ، پرستاران و فیزیوتراپیست ها) ممکن است نیاز به ثبت نام کنند یا شرایط خاص را قبل از ارائه درخواست اقامت برآورده کنند.

مهاجرت ماهر حامی کارفرمایان

 مشاوره مهاجرت به استرالیا تلفنی این کلاسهای ویزا به همراه موارد مرتبط با یک پیشنهاد واقعی شغلی ، در حال حاضر بالاترین اولویت توسط دولت استرالیا است.

 نسخه های دائمی یا موقت از آن وجود دارد ، اصلی ترین آنها:

طرح نامزد کارفرمایان

  مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی  این امر به کارفرمایان این امکان را می دهد تا از کارگران بسیار ماهر حمایت کنند تا جای خالی مهارت های کاری خود را پر کنند. کارگران ماهر می توانند از خارج از کشور یا افرادی که به طور موقت در استرالیا استخدام می شوند ، استخدام شوند. کارفرمایان باید به طور قانونی در استرالیا فعالیت کنند ، و این مقام باید حداقل سه سال اشتغال تمام وقت را در استرالیا فراهم کند و حداقل سطح حقوق را رعایت کند.

مرکز مشاوره مهاجرت به استرالیا

طرح مهاجرت حمایت مالی منطقه ای

 این امر به کارفرمایان در مناطق با رشد جمعیتی منطقه ای و کم استرالیا این امکان را می دهد تا از کارگران بسیار ماهر یا از خارج از کشور یا افرادی که به طور موقت در استرالیا حضور دارند ، برای پر کردن جای خالی ماهر در تجارت خود استفاده کنند. کارفرمایان باید به طور قانونی در استرالیا فعالیت کنند و این موقعیت باید به مدت دو سال اشتغال تمام وقت را در استرالیا فراهم کند. شرایط اشتغال و دستمزد باید مطابق قوانین و جوایز استرالیا باشد.

ویزای تجاری- حمایت مالی

 شغلی استاندارد برنامه ای برای کارفرمایان برای حمایت مالی از کارگران ماهر تأیید شده برای کار در ویزای موقت. کارفرمایان می توانند تحت یک برنامه حمایت مالی یکسان ، تعداد مشاغل مختلف را برای مشاغل مختلف معرفی کنند.

زیر شاخه های اصلی مهاجرت ماهر

ویزا مستقل (مهاجر) ماهر

 ویزای دائمی برای افراد دارای مهارت تقاضا در بازار کار استرالیا. متقاضیان حمایت مالی نمی شوند ، باید یک امتحان امتیاز بگیرند و شغل آنها باید در باشد.

ویزای ماهر و حامی مالی (مهاجر) – خانواده یا ایالت / سرزمین

 ویزای دائمی برای افرادی که قادر به ملاقات با نمره عبور ماهر مستقل نیستند. متقاضیان باید یا توسط یک خویشاوند واجد شرایط که در استرالیا زندگی می کنند حمایت شوند یا توسط یک کشور شرکت کننده یا دولت سرزمین معرفی شوند. متقاضیان باید یک امتحان امتیاز (پایین تر از ویزای ماهرانه مستقل) را تصویب کنند.

مهاجرت به استرالیا

ویزای پشتیبان ماهرانه (موقت) ماهرانه  – خانواده یا ایالت / سرزمین

خانواده

این دسته برای افرادی است که می تواند توسط یکی از اقوام یا شریک زندگی اتباع استرالیا یا اقامت دائم یا یک شهروند واجد شرایط نیوزیلند بالای 18 سال تحت حمایت مالی شود (مقیم استرالیا قبل از سال 2001 با حقوق مالیاتی استرالیا و غیره).  اگر شریک زندگی شما یک استرالیایی است ، باید حداقل 12 ماه در یک رابطه حقوقی ازدواج کنید تا واجد شرایط اقامت شوید.

مشاوره مهاجرت به استرالیا تلفنی اگر همسر ، نامزد ، فرزند / فرزند فرزند پذیرفته شده ، پدر و مادر ، بستگان یتیم ، بستگان نیاز ویژه ، بستگان وابسته به سن یا آخرین بستگان باقیمانده یک اسپانسر واجد شرایط که مقیم استرالیا است ، می توانید حمایت مالی کنید. گزینه های والدین مشارکتی برای والدین با سرمایه کافی برای کمک به هزینه های درمانی آینده خود در استرالیا در دسترس هستند. این زیر کلاسهای ویزا برای غلبه بر مدت انتظار طولانی مدت که در حال حاضر والدین با مایل به مهاجرت به استرالیا روبرو هستند ، بسته به مکان هایی که در دسترس هستند ، طراحی شده اند

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909