خدمات ما،افتخار ماست

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان مؤثر ، مشاوره شغلی و مربیگری برای موفقیت دانش آموزان و بخشی جدایی ناپذیر از محیط نهادی است.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

مشاوره تحصیلی تلفنی مسیرهای روشنی را برای تکمیل موفقیت آمیز و به موقع اهداف علمی خود ، از طریق برنامه های مدرک یا گواهینامه در یا انتقال به دانشکده ها یا دانشگاه های چهار ساله فراهم می کند.

مشاوره شغلی اطلاعاتی درباره طیف گسترده ای از فرصتهای شغلی موجود در مشاغل مبتنی بر شیمی ارائه می دهد. مربیگری منجر به موفقیت آمیز اهداف آموزشی و شغلی می شود.

،مشاوران و اعضای هیئت علمی باید به دانشجویان در توسعه اهداف آموزشی كمك كنند و از طریق فرصت های شبكه سازی ، ایجاد اعتماد به نفس و برنامه ریزی شغلی ، حرفه ای خود را راهنمایی كنند.

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

همکاری محکم بین دانشکده شیمی ، مشاوران و مشاوران این موسسه و تماس با آنها در دبیرستانهای محلی ، مؤسسات دریافت کننده و کارفرمایان باید تقویت و پایدار باشد تا بتواند در بلوغ های موفقیت آمیز دانش آموزان ، انتقال ، محل کار و دستیابی به شغل پیشرفت کند.

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی علاوه بر تقویت روابط مربیگری سالم بین دانش آموزان و دانشکده ها ، برنامه ها باید فرصت هایی را برای دانشجویان ایجاد کند تا بتوانند با یکدیگر روابط برقرار کنند .

تا بتواند به پیشرفت جامعه ی فراگیران کمک کند که به دانشجویان حمایت و احساس تعلق لازم را برای موفقیت در دانشگاه ها فراهم کند.

چنین فرصتهایی ممکن است شامل گروههای مطالعه ، فصلهای دانشجویی یا تحقیقات دانشجویی باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

مشاوران و اعضای هیئت علمی باید اطلاعات مربوط به تلفیق آموزش شیمی پایه با مطالعات سایر رشته ها را ارائه دهند.

به عنوان مثال ، رشته اصلی شیمی با پشتوانه کار در زیست شناسی ، آمادگی خوبی برای دانشجویانی است که مشاغل پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی را برنامه ریزی می کنند.

علاوه بر این ، بسیاری از مشاغل موجود در صنعت شیمی ، دولت و سایر زمینه ها برای فارغ التحصیلانی که سوابق محکمی در شیمی دارند همراه با سایر رشته ها مانند علوم کامپیوتر ، حقوق ، اقتصاد ، علوم محیط زیست ، علوم کتابخانه ، تاریخ ، ادبیات و یا فلسفه

با توجه به تعامل منظم آنها با دانشجویان ، دانش محتوا ، سوابق حرفه ای و ارتباط با جامعه ، اعضای هیات علمی می توانند به عنوان ویژه در صورت حفظ ارتباط با کارفرمایان و موسسات چهار ساله ، مربیان مؤثر باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان

اعضای دانشکده باید دانشجویان را ترغیب کنند که گزینه های شغلی موجود در شیمی را در نظر بگیرند و از تلاش ها برای درگیر کردن دانشجویان اقلیت های کم نماینده حمایت کنند.

دانشکده باید در ایجاد فرصت برای ایجاد روابط مربیگری عمدی باشد. در حالی که مربیگری می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد ، اعضای هیات علمی که دانشجویان را درگیر تحقیق می کنند .

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی موقعیت خوبی برای ارائه فرصتهای استثنایی برای مربیگری و همچنین آماده سازی دانشجویان برای انتقال موفقیت آمیز دانشگاهی و انتقال به محل کار دارند.

چنین تحقیقاتی می تواند یک تجربه غنی سازی برای اعضای هیات علمی نیز باشد. اعضای هیئت علمی همچنین می توانند دانشجویان را به سمت مربیان صنعتی یا دولتی راهنمایی کنند و مشارکت در کارآموزی یا تجارب آموزش تعاونی را ترغیب کنند.

مشاوره تحصیلی حضوری رایگان

مشاوران دانشگاهی باید دارای رشته های خاص باشند و اطلاعات موجود را با توجه به کارآمدترین مسیر برای تکمیل گواهینامه یا مدرک کاردانی یا انتقال آنها به یک برنامه چهار ساله ارائه دهند. مشاوره مؤثر شامل بحث در مورد:

پیش نیازهای دوره و مهارت های لازم برای تکمیل برنامه

در صورت لزوم انتقال به آموزش عالی یا ورود به نیروی کار

تکمیل کلیه دوره های متوالی مورد نیاز (مانند ترتیب شیمی عمومی و دنباله شیمی آلی ، در صورت لزوم)

ریاضیات و سایر رشته های علمی

مشاوران شغلی راهنمایی هایی را برای توسعه دانشجویی ، شبکه سازی ، ایجاد اعتماد به نفس و برنامه ریزی شغلی ارائه می دهند. مشاوران مؤثر در مورد فرصتهای شغلی فعلی و آینده مبتنی بر شیمی آگاهی دارند.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909