خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره طلاق رایگان در تهران

مشاوره طلاق رایگان در تهران

مشاوره طلاق رایگان در تهران چند مورد اصلی که نباید هنگام طلاق انجام دهید

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

همانطور که هرکسی که طلاق را پشت سر گذاشته است می تواند به شما بگوید ، این روند به ندرت آسان است. تنش زیاد است و زوج ها اغلب در گرمای لحظه های تصمیمات ضعیفی می گیرند.

با توجه به کوهی از جزئیات مالی ، عملی و عاطفی که باید مرتب شوند ، جای تعجب نیست که بسیاری از زوج ها در راه طلاق اشتباهات اساسی را مرتکب شوند.

گفته می شود تعدادی کار مهم وجود دارد که باید انجام دهید ، یا به طور مشخص تر انجام ندهید ، تا این احتمال که بعداً از تصمیمات خود پشیمان شوید کمتر شود. در اینجا  چند  نکته برتر در مورد آنچه باید هنگام طرح طلاق از آن جلوگیری کرد ، آورده شده است.

باردار نشوید

مشاوره تلفنی طلاق در مشهد بارداری مقوله ی طلاق را به تاخیر می اندازد .دادگاه به سازش در این صورت تاکید دارد در قوانین ما زن باردار اجازه جدا شدن از همسر خود را ندارد . از جهت دیگر برای جدایی بهتر از فرزندی در میان نباشد به علت اینده ی فرزند و زندگی او زیرا طلاق باعث اختلالات روانی و اعصاب در کودکان می گردد.

مشاوره طلاق حضوری در تهران

فراموش نکنید که خواست خود را تغییر دهید

طلاق گرفتن به طور خودکار اراده را باطل نمی کند. اگر می خواهید از همسر و همسر سابق خود جلوگیری کنید از دریافت پول و امتیازاتی که در وصیت نامه به آنها اعطا شده است ، جلوگیری کنید ، باید وصیت خود را به روز کنید. شما می توانید وصیت نامه را دوباره انجام دهید. اما اگر قبل از طلاق به شما بمیرد و همسرتان چیزی را رها نکرده اید ، او می تواند بخشی از املاک شما را شکایت و بازیابی کند.

از امكان طلاق مشاركت يا واسطه گيري صرف نظر كنيد در یک طلاق مشترک ، می توانید از وکلای متخصصان – وکلای دادگستری ، مربیان طلاق و درمانگر کمک بگیرید تا بتوانید اموال را تقسیم کرده و استرس عاطفی را مدیریت کنید. برخی منتقدان طلاق مشارکتی بر این باورند که وکلا ، مربیان طلاق و درمانگرانی که به طلاق مشارکتی مشغول هستند.

واقعاً متخصص نیستند و هزینه و وقت و هزینه بالایی نیز دارند. اما اکثر حوزه های قضایی با طلاق مشارکتی اظهار داشته اند که طلاق مشارکتی نسبت به طلاق سنتی بیشتر همکاری و دشمن کمتر است.میانجیگری متفاوت است. فقط یک متخصص شخص ثالث – واسطه طلاق – به شما و همسرتان کمک می کند تا به توافق برسید.

مشاوره طلاق رایگان شبانه روزی

واسطه گری بیشتر از یک مداخله یک زمانه است. اگرچه به طور کلی وکلا مجاز به جلسات میانجیگری نیستند ، اما می توانید در هر زمان و در طول فرایند با یک وکیل مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که نتیجه درستی را می گیرید.

کودکان برای مقابله با طلاق به یک محیط حمایتی نیاز دارند. مبلغ مورد بحث در مورد روند را به حداقل برسانید. به شما زمان بیشتری برای حضور در آنجا می دهد. انرژی خود را مجدداً متمرکز کنید تا بتوانید در مدرسه و رویدادهای بعد از مدرسه آنها شرکت کنید ، در کارهای خانه به آنها کمک کنید و یک بار هم آنها را به فیلم یا باغ وحش ببرید. وقتی آرامش دارید ، آرامش بیشتری پیدا می کنند. اگرچه باید در مورد طلاق با فرزندان خود راحت صحبت کنید ، اما نکته این طلاق تسکین استرس بر شما و خانواده است.

دیدن یک درمانگر می تواند به شما کمک کند طیف عواطفی را تجربه کنید که هنگام مقابله با طلاق تجربه خواهید کرد. این ایده خوبی است که قبل از اینکه دچار افسردگی یا عصبانیت شدید شوید ، کمک بگیرید. یک درمانگر فقط کسی نیست که با او صحبت کند. آنها همچنین یک حرفه ای هستند که می توانند به شما نشان دهند که چگونه استراحت کنید ، چگونه با بچه های خود صحبت کنید و چگونه در دادگاه آرام باشید. از همه مهمتر ، یک درمانگر می تواند به شما در تشخیص چگونگی خودکفایی کمک کند.

مرکز مشاوره طلاق در تهران

مشاوره تلفنی حقوقی فقط به این دلیل که فوراً می خواهید از ازدواج خود خارج شوید به این معنی نیست که باید امنیت مالی خود را از دست بدهید. از همه اسناد مهم مالی خود چندین نسخه تهیه کنید:صورت های بازنشستگی ، فرم های مالیاتی ، صورت های کارگزاری و صندوق های متقابل ، صورت های کارت اعتباری و سوابق دیگر. این امر باعث می شود شما از آنچه متعلق به شماست و حتی آنچه مدیون هستید آگاه شوید. اطمینان حاصل کنید که شما و فرزندان در طی مراحل طلاق و پس از آن بیمه درمانی خود را ادامه خواهید داد.

مشاوره طلاق رایگان در تهران در حالی که هنوز با همسر خود ازدواج کرده اید ، بیماری یا حادثه می تواند نحوه تقسیم اموال را تغییر دهد. اگر شما و همسرتان می توانید به تنهایی یک توافق دوستانه برقرار کنید ، می توانید آنچه را به عنوان یک طلاق “غیرقابل اعتراض” شناخته می شود ، تشکیل دهید . این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در هزینه های دادگاه می شود.

اگر این کار به سادگی امکان پذیر نباشد ، ممکن است بخواهید یک واسطه حرفه ای یا وکیل استخدام کنید. اگر تصمیم به حفظ مشاوره حقوقی دارید ، به یاد داشته باشید که سه مورد را در اولین جلسه با وکیل خود به ارمغان بیاورید تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید یک بار جدا از اینها ارزیابی کنید: یک ترازنامه فهرست دارایی ها و بدهی های خانواده ، برگه حسابداری از درآمد و هزینه های خود ، و اظهارنامه مالیاتی شما

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909