خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره تلفنی کودک در نوشهر

درمان خودارضایی کودکان

مشاوره تلفنی کودک در نوشهر نوعی درمانی است که بر کودکان خردسال ، نوجوانان و نوجوانان با یک یا چند بیماری روانی تمرکز دارد.

همچنین به جوانان ، که دچار تروما شده اند و یا در یک محیط خانه ناهنجار یا استرس زا روبرو هستند ، کمک می کند.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

بسیاری از مسائلی که این کودکان با آن روبرو هستند از مسائلی که بزرگسالان در زندگی روزمره با آنها روبرو هستند تقلید می کنند. برخی از این موضوعات رایج شامل اضطراب ، افسردگی و اندوه است .

با این حال ، هدف از مشاوره کودک ، تجزیه مشکلات به بخش های قابل کنترل است ، بنابراین کودکان می توانند با آنها بهتر درک و کنار بیایند.

مشاوران کودک چه کسانی هستند؟

مشاوران کودک گروه مالیم متخصصان سلامت روان هستند ، که بینش ارزشمندی را در مورد رشد اجتماعی و عاطفی کودک و سلامت روان شما ارائه می دهند.

درک این نکته مهم است که ممکن است بارها و بارها در این مناطق برای افرادی که نزدیک کودک هستند قابل رویت نباشد. اینجاست که مشاوران کودک وارد می شوند.

مشاوره تلفنی کودک نوشهر

این افراد از دانش و تخصص لازم برای تشخیص ، شناسایی ، ارزیابی ، تشخیص و درمان طیف گسترده ای از شرایط بهداشت روان ، مسائل مربوط به تعدیل (طلاق ، مدرسه جدید ، قلدری ، اندوه و غیره) و پریشانی روانی برخوردار هستند.

به طور خاص ، مشاوران كودك ، كه بعضاً به عنوان كودكان درمانگر و روانشناسان كودك نيز خوانده مي شوند (بسته به سطح تحصيلات و مجوز) ، آموزش داده شده اند.

تا«ذهن بچه ها را بگيرند» ، تا بتوانند به آنها كمك كنند تا آنچه را كه دارند تشخيص دهند. در ذهن ، بدن و زندگی آنها ادامه می یابد.

مشاوره تلفنی کودک در نوشهر

عملکرد مشاوران کودک چیست؟

مشاوران کودک خدمات بسیاری را به جوانان آسیب پذیر انجام می دهند. از همه مهمتر ، این متخصصان بهداشت روان دانش لازم را با همه دارند تا به فرزندتان کمک کنند.

تا به شما کمک کند و مشکلات خود را برطرف کند و زندگی سالم داشته باشد درک این نکته حائز اهمیت است که کودکانی که از مشکلات بهداشت روان یا پریشانی روانی رنج می برند.

ممکن است این نگرانی ها را با والدین خود در میان نگذارند. این اتفاق نمی افتد زیرا فرزند شما شما را دوست ندارد. در عوض ، این اتفاق می افتد زیرا او می ترسد شما را ناامید کند.

بنابراین ، هدف از مشاوران کودک این است که به کودکان کمک کنند تا بهتر مسائل مربوط به آنها را تجربه کنند و یا آسیبهایی که اتفاق افتاده است را تفسیر کنند .

به روشی که بتوانند پردازش و درک کنند. وقتی مسائل اجتماعی و عاطفی کودک و پریشانی روانی درمان نشود ، می تواند بر روی آرزوهای آموزشی و نقاط عطف رشد او تأثیر منفی بگذارد.

مشاوره تلفنی کودک در نوشهر رایگان

مهمتر از همه ، این می تواند باعث تاخیرهایی شود که به خوبی در بزرگسالی پایدار است. البته بخاطر داشته باشید که کودکان در هر سنی ، از کودکان نوپا و پیش دبستانی گرفته تا نوجوانان و نوجوانان ، می توانند از جلسات مشاوره بهره مند شوند.

در نهايت ، اين شكل مشاوره با هدف كمك به كودكان از طريق احساسات خود انجام مي شود تا بتوانند بدون داشتن اثرات ماندگار ترس ، سردرگمي ، اضطراب يا تروما ، زندگي سالمي را پشت سر بگذارند.

خبر خوب این است که شما می توانید با توجه به این که می توانید نقش مهمی در سلامت روان فرزند خود داشته باشید.

مشاوره کودک در نوشهر

اگر متوجه شدید که رفتار فرزند شما به طور ناگهانی و یا به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، یا اینکه کودک با کودک خود احساس “خاموش” کرده است ، با متخصص کودک فرزند خود مشورت کنید یا یک مشاور کودک را برای ارزیابی عمیق تر جستجو کنید.

قضاوت صدا می تواند اطمینان حاصل کند که فرزند شما بهترین درمان ممکن را برای وضعیت یا مشکل خود دریافت می کند.

چه زمانی باید برای فرزند خود مشاوره کودک جستجو کنید؟

وقتی کودکی از پریشانی روانی ، اجتماعی یا عاطفی یا روانی رنج می برد ، مقابله با آن سخت است ، به خصوص هنگامی که احساس می کنید.

هیچ کاری کار نمی کند یا کاری برای رفع اوضاع وجود ندارد. در اینجاست که یک مشاور کودک می تواند بسیار مفید باشد.

مرکز مشاوره تلفنی کودک در نوشهر

مشاوره خانواده در نوشهراین متخصص بهداشت روان می تواند موارد اساسی را تحت تأثیر قرار دهد که بر سلامت و رفاه کلی کودک شما تأثیر می گذارد ، بنابراین او می تواند به سرعت درمانی را که برای احساس بهتر نیاز دارد دریافت کند.

مشاوره خانواده در نوشهر تلفنی واقعیت این است که بسیاری از کودکان قادر به پردازش کامل پیچیدگی هایی نیستند که در کنار آنها عواطف و یا روانشناختی خود را تجربه می کنند ، بنابراین مشاوره ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که کودک شما باید به سمت تمامیت ذهنی کار کند.

علاوه بر این ، مشاوره کودک می تواند برای کودکانی که از اختلال وسواس ، اجباری ، استرس پس از سانحه یا اختلال اضطراب عمومی رنج می برند ، بسیار ارزشمند باشد.

مشاوره تلفنی کودک

به یاد داشته باشید ، هدف اصلی مشاوره کودک استفاده از دانش و تخصص یک مشاور کودک آموزش دیده برای آرام کردن نگرانی های شما و کمک به فرزند شما در کمک به او است که برای عملکرد صحیح نیاز دارد.

مشاور کودک می تواند ابزارهای لازم برای مقابله با مسائل و هرگونه وضعیت سلامت روانی را به روشی سالم و مولد به شما و فرزندتان ارائه دهد.

علاوه بر این ، این متخصص می تواند به شما و فرزندتان کمک کند تا در اوقات ناخوشایند ، ترسناک ، تحریک کننده اضطراب و چالش برانگیز با استرس و آشفتگی کمتری حرکت کنند.

به عنوان والدین ، ​​شما چیزی جز سلامتی و خوشبختی فرزندتان نمی خواهید ، اما گاهی اوقات موقعیت هایی رخ می دهد که شما به راحتی نمی توانید “رفع” شوید .

به ویژه هنگامی که به اندازه پدر و مادر به اندازه احساسی سرمایه گذاری می کنید. این در شرایطی است که بهتر است به کسی که در منطقه تخصص دارد تکیه دهید.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909