خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره تلفنی روانشناسی رایگان

مشاوره تلفنی روانشناسی رایگان

مشاوره تلفنی روانشناسی رایگان و مشاوره خانواده تلفنی و مشاوره ازدواج تلفنی و مشاوره کودک تلفنی و مشاوره تحصیلی تلفنی در گروه مشاوران مالیم.

برای دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

زیاد شدن مشکلات و بیشتر شدن دغدغه‌ های زندگی روزانه و افزایش فشارهای روانی گاهی باعث می شود  افراد در هر ساعت از شبانه‌ روز با یک  مشاور و متخصص صحبت کنند.

تا با این کار بتوانند خودشان را آرام کنند و ذهن خود را از  مشکلات دور و آزاد  سازند و بتوانند در ادامه زندگی خود با راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران بهتر و آسان‌ تر به زندگی  ادامه دهند.

مشاوره می تواند از طرق روش های  گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و مشکلات افراد مختلف را در زمینه‌های مختلف  برطرف سازد.

مشاوره تلفنی روانشناسی غیر حضوری و رایگان

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای کسانیکه  قادر به مراجعه  حضوری در مرکزهای  مشاوره نیستند، مشاوره تلفنی رایگان است. امروز همه افراد موبایل دارند و به آسانی توسط آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن متصل می شوند.

افراد به آسانی  می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و نیازها و مشکلات خود را با مشاور مورد نظر در میان بگذارند.

درمان مشکلات  روانشناسی با مشاوره تلفنی

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات روانی و شخصیتی است.

مشاوره تلفنی روانشناسی رایگان امروزه مشکلات و اختلالات شخصیتی و  افراد بسیار زیادی را درگیر خود نموده و مشکلات زیادی را برای خودشان و همچنین برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است.

برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند انرا به صورت تلفنی  حل نماید  مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب، باعث می شود افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیر که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند،

دچار نگرانی و پریشانی احوالشان شود.در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره روانشناسی تلفنی

  درمان افسردگی، کنترل استرس،کنترل شخص ……؟

 روانشناس کسی است که رفتار، شخصیت، ، یادگیری و انگیزش را در انسان به شکل حرفه ای مورد بررسی قرار می دهد. روانشناس از یک سو  رابطه بین عملکرد مغز و رفتار را مورد بررسی قرار می دهد

از طرف  دیگر ارتباط بین محیط ورفتار . روانشناس رفتار، انگیزه ها، افکار و احساسات افراد را بررسی کرده و به آنها در کنترل و غلبه بر مشکلات شان کمک می کند

Share this post on:

نظرات

یک نظر

  • سلام و وقت بخیر
    من ۷ سال هست که ازدواج کردم. پدر و مادر خانم بنده فوق العاده احساساتی و البته هیجانی هستند و معمولا با روحیه زودرنجشون، از کاه کوه میسازن و از بنده ناراحت میشن و البته حرفهای سنگینی هم میزنند. حتی در زمانهایی هم که میفهمن که چه جملات بد و تنش زایی رو زدن، مدافع همدیگه هم هستند. به طور کلی، حریمها رو نگه نمیدارن. مادر خانمم فوق العاده قدرت طلب و زودرنج و پدرخانمم فوق العاده رهرو، دهن بین و زودرنج هستند.
    لطفا کمک کنید که چطور باهاشون رفتار کنم که تنش بینمون از اینی که الان هست بیشتر نشه. واقعا احترامشون رو نگه میدارم ولی بعد ۷ سال دیگه دارم خسته میشم. هر آنچه که دلشون میخواد رو میگن و انجام میدن؛ کوچکترین اعتراض محترمانه ای هم بخوام بکنم پشت هم در میان. انگار وارد یه فیلم شدم!!! میدونم باید مدیریت کرد رابطه رو. و برای مدیریتش تا الان هم احترام گذاشتم و هم یه جاهایی مدارا کردم و یه جاهایی هم از کانال خودم و خانمم، ازشون خواستیم که به یه سری از عقاید ما احترام بزارن… ولی….
    بعد از یه بار اعتراضی که داشتم، متاسفانه بحثمون شد و با وجود این میزان مدارایی که داشتم باهاشون؛ مادر خانمم در عرض ۳ دقیقه، حرفایی بهم زد که هیچ وقت تا زمانی که نیاد و بابتش عذرخواهی نکنه از ذهنم نمیره… میخوان از دخترشون نهایت حمایت رو داشته باشن. ولی به چه قیمتی؟ به قیمت توهین به داماد، تهدید دادماد، تحقیر داماد…. در اخر هم که اعتراضی بهشون بشه یا قهر میکنن! یا میزنن زیرگریه!!! و یا پرخاش شدید میکنن..
    واقعا نمیدونم چطور مدیریت کنم. پدرخانمم در آن واحد هرآنچه که در محیط پیرامون اتفاق میفته رو میره و به خانمش میگه. پدرخانمم چون در سنین کودکی خیلی تنبیه شده، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری ندار و چون مادر خانمم جور ایشون رو کشیده؛ رفتار مادرخانمم هم یه رفتار مردانه و همچنین پرخاشگر شده و در برابر بقیه جوری رفتار میکنه که انگار کسی داره بهش تعرض میکنه. سریع جوابش رو میده و اصلا قبلش به حرفاشون فکر نمیکنن….
    خانمم هم چون توی چند مورد که قبلا خودش به مادرشون اعتراض و انتقاد کردن و دیدن که مادرشون در واکنش به اعتراض یا سریع عاقّش کرده و یا روانه بیمارستان شده؛ جرات اعتراض نداره…
    منم خیلی سعی کردم که باهاشون صمیمی بشم ولی بدون اغراق میگم که پدر و مادرخانمم انگار هنوز توس سن ۱۳-۱۲ سالگی موندن و رفتارها و واکنشهاشون واقعا مثل یک انسان ۵۳ ساله نیست…
    در حال حاضر، برادر خانمم هم به واسطه اینکه مادرخانمم سعی میکنه جای همه(از جمله برادر خانمم که ۲۱ سالشه) حرف بزنه خیلی از خونه و صحبت کردن با مادرش فراریه…
    لطفا راهنمایی کنید. قبلا بیشتر اونجا سر میزدیم. الان شده ماهی یکبار. چون واقعا رفتارهاشون آزاردهنده است و طلبکارانه…
    طی این چند سال واقعا اینقدر قلک محبت رو خالی کردن که تقریبا تمایلی ندارم به دیدارشون… سرزنش، نیش، کنایه و تهدید رو به جایی رسوندن که تقریبا دیگه حسی نسبت بهشون ندارم و شاید اگر اتفاقی براشون بیفته خوشحال هم بشم!(خیلی از دستشون ناراحت و عصبانی هستم)
    تشکر

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909