خدمات ما،افتخار ماست

مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد

مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد

مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد طلاق و جدایی تأثیر مستقیمی بر رشد کودکان دارد. علاوه بر درک چگونگی تأثیر آنها بر رفتار ، این موضوع با هدف درک بهتر از اثرات احتمالی با توجه به سن کودک و چگونگی کاهش این تأثیرات از طریق مداخلات مختلف صورت گرفته است.

هر ساله میلیون ها کودک در سراسر جهان با اختلال در خانواده روبرو هستند و در بسیاری از کشورها میزان طلاق در حال افزایش است.

 طلاق عمیقاً و شخصاً طلاق را تجربه می کنند ، و احتمال بروز پیامدهای منفی کوتاه مدت و بلند مدت برای کودکانی که والدین آنها به طور قابل توجهی وجود دارد.

 

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

طلاق نسبت به افراد خانواده های بدون طلاق. در حالی که طلاق والدین برای فرزندان که نگران کننده هستند ، خطرات قابل توجهی را به همراه دارد ، تحقیقات نشان می دهد که این نتایج برای همه کودکان یکسان نیست و اجتناب ناپذیر است.

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند خطرات را کاهش داده و موجب تقویت تاب آوری کودکان شود

مرکز مشاوره طلاق تلفنی

مرکز مشاوره طلاق تلفنی شیراز سه عامل مهم تأثیرگذاری بر بهزیستی فرزندان در حین و بعد از جدایی والدین از والدین به طور بالقوه در کنترل والدین است:

درجه و مدت درگیری خصمانه ، کیفیت فرزندآوری ارائه شده در طول زمان و کیفیت فرزند والدین. ارتباط. البته اساسی اینها ، رفاه و توانایی والدین خود در عملکرد مؤثر است.

والدین با یادگیری نحوه مدیریت تعارض ، والدین خود به طور مؤثر و پرورش روابط گرم و دوست داشتنی با فرزندانشان ، می توانند تأثیر قدرتمند و مثبتی بر فرزندان خود بگذارند ،مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد حتی اگر آنها در زندگی شخصی خود دچار چندین تغییر دشوار شوند.

موضوع

اهمیت نقش و مهارت والدین در کمک به فرزندان خود برای مقابله با طلاق قابل تأکید نیست زیرا در درجه اول والدینی هستند که می توانند پیامدهای منفی جدی را برای فرزندان خود کاهش یا برگردانند.

تأثیر طلاق بر کودکان به خوبی اثبات شده است. اکثر آنها در مورد طلاق والدین خود با احساسات دردناک از جمله غم ، سردرگمی ، ترس از ترک ، گناه ، تصور غلط ، عصبانیت ، درگیری های وفاداری ، نگرانی و اندوه واکنش نشان می دهند.

 بسیاری از کودکان هنگامی که یکی از والدین از خانه خود خارج می شود ، احساس از دست دادن می کنند ، وقتی یک حیوان خانگی دوست داشتنی در آن باقی مانده است ، یا حتی وقتی در کنار یک والدین هستند و دیگری را از دست می دهند

مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان

در شرایط درگیری شدید و خشونت خانگی ، ممکن است کودکان دچار شوند. احساس تسکین واکنش آنها ممکن است بسته به سن آنها متفاوت باشد ، اما تقریباً همه کودکان نگرانی جهانی دارند: “برای من چه اتفاقی خواهد افتاد؟”

علاوه بر آشکار کردن این احساسات دشوار ، تحقیقات همچنین نشان داده است که پیامدهای منفی کوتاه مدت برای فرزندان پس از طلاق شامل کاهش پیشرفت تحصیلی ، سازگاری روانی ضعیف ، سازگاری اجتماعی و عاطفی و خودپنداره منفی است .

 مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد سلامت جسمی آنها نیز به خطر می افتد. به خصوص در شرایط درگیری شدید .4 تحلیلهای متا نشان می دهد که افزایش خطر عواقب طولانی مدت برای اقلیت قابل توجهی از کودکان در بزرگسالی ، از جمله احساس ضعیف تر بهزیستی ، وضعیت اقتصادی اقتصادی پایین ، وضعیت بد اقتصادی ضعیف تر ، پیوندهای عاطفی ضعیف با آنها والدین خودشان – به ویژه پدرانشان – و احتمال طلاق در ازدواج خود بیشتر است

چالش ها و مسائل

والدین از طریق طلاق چالش های خاصی را به وجود می آورند زیرا اغلب والدین دشوار هستند که بدانند فرزندانشان واقعاً درباره تغییرات خانواده چه فکر می کنند یا چه احساسی دارند.

به دلایل مختلف ، بیشتر کودکان در مورد طلاق والدین و احساسات پیچیده خود پیرامون آن بسیار کم صحبت می کنند

مرکز مشاوره طلاق حضوری

یکی دیگر از چالش های بیشتر والدین ، ​​تمرکز روی دستیابی به اهداف والدین است که تغییرات چندگانه در زندگی آنها که قبل از طلاق و پیروی از طلاق ایجاد می شوند ، باعث ایجاد استرس بسیار زیاد می شوند –

 در واقع ، طلاق تنها در مرگ همسر دوم به عنوان منبع اصلی استرس دوم است. برای بسیاری از والدین ، ​​غم و اندوه پایان ازدواج و مدیریت احساسات دردناک خود ، توجه و تمرکز بر نیازهای فرزندانشان را دوچندان می کند.

برای برخی از والدین ، ​​ادامه دشمنی خود مشکلی با پتانسیل عظیم برای آسیب رساندن به فرزندانشان است. متأسفانه ،مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد این گاهی اوقات با یک روند قانونی تقویت می شود که ممکن است دیدگاه خود را به عنوان مخالف جلب کند.

 به جای منافع فرزندان ، بر سرزنش و مجازات متمرکز شود. درگیری مداوم ، والدین مؤثر را نیز از بین می برد ، که به نوبه خود به مشکلات عاطفی و رفتاری کودکان کمک می کند.

علیرغم این مشکلات ، بسیاری از والدین روشهایی را برای نیازهای فرزندان خود پیدا می کنند و والدین را به طور مؤثر یاد می گیرند تا فرزندانشان بتوانند به جای اینکه مراقب یا واسطه والدین باشند ، بر اولویت های کودکی – یادگیری و رشد متمرکز شوند.

مرکز مشاوره طلاق آنلاین

چندین زمینه با ارزش از تحقیقات وجود دارد که به شدت در درک ما از چگونگی کمک والدین به فرزندان خود در کنار آمدن با جدایی و طلاق کمک می کند.

مرکز مشاوره طلاق تلفنی مشهد در کانون توجه این تحقیق ، تحقیق در مورد عوامل خطر و عوامل محافظتی است که کودکان را در معرض عواقب منفی کوتاه مدت و بلند مدت قرار می دهد یا بافرهای حمایتی را برای پیشرفت آنها فراهم می کند.

 سایر مطالعات بر اینكه کدام استراتژیها در مدیریت تعارض مؤثر هستند و مهارت های فرزندپروری در رشد و پیشرفت كودكان نقش دارد.

 مطالعات مربوط به برنامه های مداخله پیشگیرانه داده های فراوانی نه تنها اثربخشی مدل های برنامه بلکه همچنین در افزایش درک چگونگی تجربه کودکان از جدایی ، طلاق ، درگیری و فرزندپروری والدینشان به دست آورده است.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909