خدمات ما،افتخار ماست

مرکز مشاوره زیبایی پوست تلفنی

مرکز مشاوره زیبایی پوست تلفنی

مرکز مشاوره زیبایی پوست تلفنی جوش ها یک مشکل شایع است که افراد در هر سنی می توانند با آن روبرو شوند. وقتی کسی شکستگی دارد ، ممکن است بخواهد بداند که چگونه سریع از جوش های خود خلاص شود.

در حالی که ممکن است فرد در طی روز ، جوش ها را به طور کامل از بین نبرد ، اما می تواند پیشرفت چشمگیری در کوچک شدن لکه ها و کاهش قرمزی داشته باشد.

خواندن سریعترین روش ها برای از بین بردن ظاهر جوش ها را ادامه دهید.

درمان

شستن با یک پاک کننده ملایم ممکن است به درمان جوش ها کمک کند.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

نکات زیر می تواند در درمان جوش ها در هر قسمت از بدن کمک کند ، اما مخصوصاً در مورد جوش های صورت نیز کاربرد دارد.

درمان جوش های صورت

شخص نباید یک جوش را انتخاب کند ، فشار ببخشد ، یا در غیر این صورت “پاپ” کند. با این کار می توانید باکتری های ایجاد آکنه ، خطر عفونت جوش و جای زخم آکنه را گسترش دهید.

مرکز مشاوره زیبایی پوست رایگان

مرکز مشاوره پوست تلفنی نوشهر درعوض ، این روشها را امتحان کنید تا سریع از جوش ها خلاص شوید:

ناحیه آسیب دیده را با یک پاک کننده ملایم بشویید. ناحیه را با یک حوله تمیز خشک کنید.

از یک لکه درمانی استفاده کنید که می تواند جوش را خشک کند. نمونه هایی از درمان های لکه ای شامل روغن درخت چای ، بنزوئیل پراکسید یا اسید سالیسیلیک است.

 با استفاده از دستان تمیز ، روی جوش و ناحیه اطراف آن بمالید تا منافذ و روغن تشکیل شده در زیر آن را هدف قرار دهید.

اگر فردی هیچ درمان موضعی در دسترس نباشد ، می تواند به جای آن ، داروهای خانگی را امتحان کند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از:

خرد کردن آسپرین و مخلوط کردن آن در خمیر با مقدار کمی آب. استفاده از لوسیون کالامین ممکن است به خشک شدن ضایعه نیز کمک کند.

روشهای درمانی خاص یا ماسکهایی را که مستقیماً روی جوش استفاده می کنید در نظر بگیرید. نمونه ها شامل ماسک های رسی برای لکه های آکنه یا “نقاط” آکنه است.

 نقاط آکنه تکه هایی هستند که لکه های آن را پوشانده و حاوی محلول های خشک کردن مانند روغن درخت چای یا اسید سالیسیلیک هستند.

در حالی که شخصی منتظر است که جوش به طور کامل برود ، می تواند یک کانسیلر دارویی یا لوسیون خشک کننده زیبایی استفاده کند. این مواد حاوی مواد تشکیل دهنده مانند اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید برای درمان بیشتر لکه ها در حین بهبود است.

مرکز مشاوره زیبایی پوست حضوری

درمان جوش بر روی بدن

جوش های روی قفسه سینه و پشت بسیار قابل درمان است اما ممکن است به دلیل تغییر در پوست نیاز به یک روش متفاوت از درمان های صورت داشته باشد.

برخی از درمان های بالقوه عبارتند از:

استفاده از شستشوی بدن که حاوی بنزوئیل پراکسید است.

استفاده از ژل آداپلن 0.1٪ در هر قسمت از ضایعات پوستی. شخص می تواند این ژل را از طریق پیشخوان خریداری کند. اگر شخصی برای استفاده از ژل در پشت خود مشکل داشته باشد ، می تواند وسیله ای برای استفاده از دارو خریداری کند.

بلافاصله پس از انجام تمرینات ورزشی ، كاهش لباس و عرق روغن را تغییر دهید.مرکز مشاوره زیبایی پوست تلفنی اگر فردی نمی تواند بلافاصله پس از انجام ورزش ، دوش بگیرد ، پاک کردن پوست با پاک کردن یا پاک کردن فلان می تواند کمک کند.

از برداشتن یا خراشیدن جوش ها خودداری کنید. برداشتن جوش ها باعث بدتر شدن آنها شده و خطر بروز علائم شدیدتر را افزایش می دهد.

هنگام آفتاب از ضد آفتاب های بدون روغن استفاده کنید. تولیدکنندگان گاهی اوقات محصولات عاری از روغن را غیر برچسب گذاری می کنند. استفاده از این موارد می تواند به جلوگیری از ایجاد روغن در زیر پوست کمک کند.

مرکز مشاوره زیبایی پوست آنلاین

همیشه از لوسیون های بدون روغن و عطر استفاده کنید. جلوگیری از روغن و رایحه در مناطق مستعد آکنه بدن می تواند احتمال بروز آکنه های بدن را کاهش دهد.

مانند جوش های صورت ، لکه های آکنه روی قسمتهای دیگر بدن نیز می تواند زمان لازم برای پاکسازی کامل آن را داشته باشد. اگر فردی در 6 تا 8 هفته نتیجه ای نبیند ،مرکز مشاوره زیبایی پوست تلفنی می تواند با یک متخصص پوست مشورت کند.

مراقبت های بعدی

به خصوص جوش های بزرگ یا عمیق می توانند به پوست آسیب رسانده و منجر به جای زخم شوند.

این جای زخم های آکنه ممکن است به عنوان نواحی پائین یا افزایش یافته پوست ظاهر شوند که به طور معمول با افزایش سن افراد بیشتر مشاهده می شوند و شروع به از دست دادن فیبرهای کلاژن در پوست خود می کنند.

مرکز مشاوره زیبایی پوست

در حالی که درمان های زخم جوش وجود دارد ، در وهله اول جلوگیری از بروز آن ها رویکرد ایده آل است. این شامل مراقبت از پوست است نه تنها وقتی فرد دچار شکستگی بلكه پس از آن نیز می شود. مراحل شامل:

از فشردن ، پوسته پوسته شدن و یا چیدن بر روی لکه خودداری می کند.مرکز مشاوره زیبایی پوست تلفنی این روش ها می تواند به پوست آسیب برساند و خطرات زخم را افزایش می دهد.

حفظ روال مداوم مراقبت از پوست که شامل شستشوی صورت ، لایه برداری و استفاده از داروهای ضد آکنه مانند رتینوئیدها ، روغن درخت چای یا اسید آزلائیک است. از شستن پوست بیش از حد یا بیش از حد لایه برداری خودداری کنید. این می تواند باعث شود روغن پوست بیش از حد تولید شود و این منجر به لکه های بیشتر و خطر بیشتر آکنه می شود

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909