خدمات ما،افتخار ماست

مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان

مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان

مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان استراتژی هایی برای غلبه بر افکار منفی پس از طلاق چگونه با افکار منفی بعد از طلاق مبارزه کنیم.آیا زندگی ما بعد از جدایی متوقف می شود؟ خیر با گروه مالیم میتوانید از این فصل سخت گذر کنید.

1

کاملاً طبیعی است که در طول و بعد از طلاق گرفتار افکار منفی شوید.

  مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان این یک زمان چالش برانگیز است که در آن با ضرر و بلاتکلیفی روبرو هستید و استراتژی های مقابله ای قبلی شما ممکن است به عهده این کار نباشد.

در اینجا چند استراتژی عملی وجود دارد که اگر با هر یک از این مارپیچهای فکر منفی رایج پس از طلاق دست و پنجه نرم کردید می توانید استفاده کنید:

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

فکر منفی – “من به اندازه کافی خوب نیستم.”

این فکر منفی می تواند ناشی از هر طلاق باشد ، به خصوص که پایان ازدواج اغلب احساس شکست را با خود به همراه می آورد.

این امر بخصوص در مواردی که خیانت یا متروک وجود داشته باشد معمول است زیرا این اقدامات به راحتی درونی می شوند.

مرکز مشاوره طلاق تلفنی

اگر با احساس احساس کافی روبرو هستید ، برخی از موارد زیر را امتحان کنید:

مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان نامه های قدیمی ، کارت ها ، ایمیل ها ، متن ها و غیره را از افرادی که به شما عشق و علاقه دارند جمع کنید. اینها را در یک پرونده لبخند جمع کنید (این می تواند ملموس یا دیجیتالی باشد) و چند دقیقه در روز کنار بگذارید تا به آن نگاه کنید تا به خودتان یادآوری کنید که دیگران در شما چه می بینند حتی وقتی در دیدن خودتان مشکل دارید.

قدرت بدنی یا استقامت خود را تقویت کنید. تعامل ذهن و بدن کاملاً شگفت انگیز است. وقتی شروع به احساس قدرت و توانایی در بدن خود می کنید ، به فکر خود نیز شروع خواهید کرد.

اگر صدای سابق شما در ذهن شماست ، درباره منفی صحبت می کند ، قلم را به کاغذ (یا انگشتان به صفحه کلید) برسانید و تک تک ادعاهای آنها درباره شما را رد کنید.

 این تمرین می تواند به از بین بردن قدرتی که سخنان آنها بر شما دارند کمک کند.

مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان داوطلب. زمان سپردن به دیگران نیز زمانی است که شما از سر خود خارج نیستید. علاوه بر این ، از دیدن تأثیر مثبتی که می توانید بر دیگران داشته باشید ، سود خواهید برد.

قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی خود را محدود کنید. راهی برای پایین آوردن هر کسی دارد.

فکر منفی – “ای کاش چیزها متفاوت باشند.”

مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان

این یک فکر منفی مداوم برای بسیاری از افراد است. برخی آرزو می کنند که آنها بتوانند به روشی که اتفاقات باز می گردد (یا حداقل به شکلی که فکر می کردند اتفاقات باشد) برگردند.

 برخی دیگر انرژی خود را به سمت تلاش برای مجبور کردن سابقشان برای عمل یا واکنش متفاوتی هدایت می کنند (که این یک تمرین ناامید کننده و در نهایت بی ثمر است).

اگر در حال شایعه کردن گذشته هستید یا سعی در هدر رفتن انرژی برای تغییر وضعیت خود دارید ، موارد زیر را امتحان کنید:

یک تمرین روزانه سپاسگزاری را شروع کنید. من دوست دارم از یک برنامه برای این منظور استفاده کنم ، اما می توانید از یک ژورنال یا حتی از ضبط صدا یا فیلم نیز استفاده کنید.

 این موارد می تواند مختصر باشد (1-3 چیز در هر روز) و ساده. مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان آنها یادآوری قدرتمندی هستند که حتی اگر شما با تغییر ناخواسته سر و کار دارید ، اما هنوز هم زندگی خوبی وجود دارد. و هرچه پرورش می دهید رشد می کند.

یک تکه کاغذ بردارید. آن را به دو بخش تقسیم کنید و آنها را “چیزهایی که می توانم تغییر دهم” و “چیزهایی که می توانم تغییر دهید” تیک بزنید. “

 سپس ، طوفان مغزی حداقل 5-6 مورد برای هر یک. متعهد شوید که انرژی خود را صرفاً در موارد موجود در ستون اول صرف کنید.

مرکز مشاوره طلاق حضوری

اگر تمایل ندارید وقتی که لازم نیست به گذشته خود دسترسی پیدا کنید ، تماس با آنها را دشوارتر کنید. شماره آنها را از تلفن خود حذف کنید. آنها را مسدود کنید. هنگامی که در این دوره آسیب پذیر هستید ، تلفن خود را در اتومبیل خود قفل کنید.

مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان فکر منفی – “من نمی توانم بدون تعطیل حرکت کنم.”

جستجوی بسته شدن باعث می شود بسیاری از افراد پس از طلاق گیر کنند. ما به خودمان می گوییم که قبل از اینکه اجازه دهیم به کار خود ادامه دهیم ، به وضوح و جواب نیاز داریم. با این وجود اغلب ، پاسخگوییهای آرزو شده هرگز ظاهر نمی شوند.

اگر در پذیرش عدم بسته شدن مشکل دارید ، برخی از موارد زیر را امتحان کنید:

یک ژورنال شروع کنید. مدخل های خود را روی آن سؤالاتی بگذارید که هنوز شما را غافلگیر می کند. توضیحات احتمالی را کاوش کنید. ادامه دهید تا وقتی که روی چیزی که احساس حقیقت است ، فرود بیایید. پس از یافتن آن ، آن را بپذیرید.

مرکز مشاوره طلاق آنلاین

مراسم اختتامیه خود را ایجاد کنید. شاید عکسهای قدیمی را بسوزانید یا لباس عروسی خود را مجدداً مجدداً بپیچانید. چیزی را که در زندگی قدیمی خود معنا داشت و به صورت استعاری (یا به معنای واقعی کلمه) آن را دفن کنید.

مرکز مشاوره طلاق تلفنی اصفهان این جمله را کامل کنید ، “چون این اتفاق افتاد ، من آموخته ام …” وقتی بتوانید آنچه را که از یک تجربه آموخته اید مشخص کنید ، از آن تجربه به جلو حرکت کرده اید. درس بسته شدن است.

فکر منفی – “من هرگز دیگر خوشحال نخواهم شد.” طلاق می تواند ابر سنگین و تاریکی باشد و هرگونه امید به خوشبختی را تحت تأثیر قرار دهد. خرید آسان به “روزهای خوب قدیمی” آسان است و فرض کنید لحظه های آینده همچنان در تاریکی غرق می شوند

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909