خدمات ما،افتخار ماست

مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان

مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان

مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان هیچ کس هرگز تصور نمی کند که خود طلاق بگیرد. این نوع چیزی است که همیشه فکر می کنیم برای افراد دیگر اتفاق می افتد ، اما هرگز برای خودمان.

وقتی عشق باورنکردنی ترین احساس در جهان است و تلاش زیادی برای دنبال کردن ، ساختن و مراقبت از رابطه نهایی با همسران ما صورت می گیرد ، پس چگونه بسیاری از زوج ها هنوز هم اشتباهاتی را انجام می دهند که منجر به طلاق می شود؟

در این مقاله ما درباره همه چیزهایی که باید در مورد طلاق بدانید بحث می کنیم: دلایل طلاق افراد ، چرا طلاق گاهی اوقات احساس می شود اجتناب ناپذیر است و علائمی که باید در آن جستجو کرد تا ببیند آیا ازدواج شما نجات می یابد یا خیر.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

1. ازدواج به دلایل اشتباه

اگر به دلایل اشتباه ازدواج کنید ، چگونه می توانید صادقانه انتظار داشته باشید که این ازدواج موفقیت آمیز باشد؟

متأسفانه ، بسیاری از افراد متفاوت فکر می کنند. شاید آنها اصلاً فکر نکنند. یا شاید ، آنها به فکر ازدواج می روند که دلایل آنها به اندازه کافی خوب است که بتوانند نتیجه بگیرند.

مشاوره طلاق تلفنی

بهترین مرکز مشاوره طلاق تلفنی اما واقعیت این است که اگر ازدواج شما از احترام متقابل ، اهداف مشترک و سازگاری ساخته نشود ، بسیار کمتر از عشق واقعی و ماندگار ، ازدواج شما به شکست می انجامد.

انتخاب یک شخص اشتباه بسیار وحشتناک است. جذابیت و شیمی به راحتی در عشق اشتباه می گیرند ، اما از یک چیز دور هستند. جذب کسی به صورت فوری و عمدتاً ناخودآگاه است.

دوست داشتن عمیق با کسی به تدریج اتفاق می افتد و نیاز به تصمیمات آگاهانه دارد ، که بارها و بارها اتخاذ می شود ، برای یک عمر. افراد زیادی براساس جذابیت ازدواج می کنند و فکر نمی کنند ، یا دیدگاه کافی برای شناخت دارند ، آیا عشق آنها می تواند دوام داشته باشد. “

ازدواج برای پول ، فرار از وضعیت ناخوشایند یا تلاش برای برآورده کردن انتظارات شخص دیگر دلایل خوبی برای ازدواج نیست.

طلاق زوجین به دلیل اینکه در نهایت متوجه می شوند که نمی توانند بقیه عمر خود را با کسی که به او احترام نمی گذارد و دوست ندارند زندگی کنند.

2. از دست دادن خود در ازدواج

وابستگی به همسایگی هیچگاه چیز خوبی برای هر رابطه ای نیست ، و کمتر ازدواج.

هنگامی که دو نفر به هم تنیده و وابسته به یکدیگر هستند ، به عنوان افراد شکست می خورند ، بنابراین به عنوان یک زن و شوهر ناکام هستند.

مشاوره طلاق تلفنی رایگان

وابستگی به همبستگی “عود کننده ترین و وحشتناک ترین الگوهایی است که می تواند در یک رابطه وجود داشته باشد.” این زمانی است که دو نفر نقش بسیار مشخص “نیازمندان” و “ناجی” را بازی می کنند.

ازدواج نیازی نیست که شما خود را رها کنید. مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان این در مورد دو فرد کامل است که در کنار هم زندگی می کنند.

و این جایی است که اکثر مردم اشتباه می کنند. طلاق زوجین به دلیل این که خود را در ازدواج خود گم می کنند. آنها به اطراف نگاه می کنند و می فهمند که بسیار تسلیم شده اند و بدبخت شده اند.

آنها دست از کار بر روی رشد خودشان برداشته اند ، احساس می کنند دیگر هدف زندگی ندارند.

3. ناسازگاری شدید

دلایل طلاق

من همیشه اعتقاد داشته ام كه ​​موفقیت هر رابطه یا ازدواج به یك چیز كاهش می یابد:

تصمیم بی امان برای ادامه انتخاب یکدیگر ، هر روز علیرغم اختلافات و مشکلات زندگی.

از همه گذشته ، عشق یک احساس نیست. این یک انتخاب فعال است

مرکز مشاوره طلاق حضوری

بزرگترین اشتباه شما ازدواج با شخصی و انتظار داشتن کامل بودن آنها است. وقتی چنین فکر می کنید ، همیشه ناامید خواهید شد.

اما وقتی با کسی ازدواج می کنید و می پذیرید که آنها انسان با نقص ، چمدان و تاریخ هستند ، مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان بنابراین شما مایل به سازش خواهید بود.

اما محدودیتی نیز برای این قانون وجود دارد.

گاهی اوقات ، شما فقط با کسی خوب کار نمی کنید. و آن ناسازگاری های شدید ممکن است در نهایت منجر به یک ازدواج شود. اشتباهاتی انجام می شود ، مردم صدمه می بینند ، چیزهایی گفته می شود – ایجاد یک محیط سمی که می تواند خیلی ناسالم باشد ، بهترین گزینه طلاق است.

در این مثال ، زوجین باید بین پس انداز ازدواج و پس انداز کردن خود خط را ترسیم کنند.

مرکز مشاوره طلاق آنلاین

4- عدم تعهد

همچنین مطالعات نشان می دهد که یکی از مهمترین پیش بینی کننده های طلاق عدم تعهد است.

اما تعهد حتی امروزه به نظر می رسد که روابط بسیار پر هزینه به نظر برسد؟

به راحتی می توان گفت که “اگر من خوب و راحت باشم ، به این ازدواج متعهد هستم”.مرکز مشاوره طلاق تلفنی رایگان اما زوج های متاهل باید درک کنند که تعهد عمیق تر از آن پیش می رود. این در مورد انجام اقدامات فعال برای پیشبرد ازدواج است. تعهد همان کاری است که برای ایجاد یک ازدواج انجام می دهد. بنابراین عدم تعهد عملی است که بی احترامی و بی احترامی نه تنها به شریک زندگی شما بلکه خود ازدواج نیز انجام می دهد

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909