خدمات ما،افتخار ماست

زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان

زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان

زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان ازدواج پیوند نهایی بین دو شریک است. شما عهد کردید که یکدیگر را بهتر یا بدتر دوست داشته باشید ، اما گاهی اوقات اوضاع متلاشی می شود.

شاید شما دعوا بدی داشته باشید ، احساس می کنید خودتان از هم جدا شده اید ، یا ممکن است به سادگی به جایی رسیده باشید که متوجه شوید که برای بهبود روابط نیاز دارید.

 روابط نیاز به کار و تعهد دارد تا محبت شما نسبت به یکدیگر محکم شود و ازدواج نیز از این قاعده مستثنی نیست. با کمی تلاش ، کمی درک و کمی صبر ، شما و همسرتان می توانید ازدواج خود را بهبود بخشید و به یاد بیاورید که چرا عشق خود را به یکدیگر متعهد کرده اید.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

قسمت

1

کار بر روی ارتباطات

مرکز مشاوره زوج درمانی تلفنی به همسرتان گوش دهید. زوج هایی که مدت طولانی با هم بوده اند ، اغلب مواردی را که گفته می شود به صورت اعطایی انجام می دهند.

به عنوان مثال ، همسر شما ممکن است به شما بگوید که کاری که انجام می دهید او را آزار داده است ، زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان اما ممکن است تصور کنید که این یک کار بزرگ نیست زیرا مدتهاست که در کنار هم بوده اید.

 با این حال ، چیزهای کوچک اضافه می شوند ، و هنگامی که شریک زندگی تان بی اعتبار یا غیرقابل شنیدن است ، می تواند منجر به ایجاد اعتماد و صمیمیت بیشتر در این زمینه شود.

زوج درمانی و مشاوره تلفنی

اگر همسرتان به شما می گوید مشکلی وجود دارد ، باید آن جمله را جدی بگیرید. برای حل مشکل ، به تنهایی یا با هم کار کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که نگرانی های شریک زندگی خود را جدی بگیرید.

نیازهای شریک زندگی خود را برطرف کنید. اگر همسرتان به شما می گوید چه چیزی را از رابطه می خواهد ، شما باید تلاش کنید تا این اتفاق بیفتد یا با هم کار کنید تا یک سازش را پیدا کنید.

2

با همسرتان وقت با کیفیت بگذرانید. زمان کیفیت زمانی است که بدون قید و شرط و به طور کامل برای همسر خود رزرو می کنید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، شما باید این بار برای همسر خود رزرو کنید.

زنگ تلفن؟ در جلوی همسر خود آن را خاموش کنید. به یکدیگر گوش کنید ، کنار هم بنشینید ، همدیگر را تماشا کنید.

 از حضور یکدیگر لذت ببرید و از کنار هم بودن لذت ببرید. این کار را حداقل یک بار در هفته به مدت 30 – 60 دقیقه انجام دهید.

3

با هم باز و صادق باشید. صداقت در یک رابطه بسیار مهم است ، به خصوص اگر متاهل باشید. شما می خواهید احساس کنید که می توانید به همسر خود اعتماد کنید ، و می خواهید شریک زندگی تان به همان صورت احساس کند.

زوج درمانی و مشاوره حضوری

 اما صداقت و صراحت فقط فراتر از گفتن حقیقت است. این همچنین به معنای عدم امتناع اطلاعات و عدم عقب ماندن در مواردی است که می خواهید به آن بپردازید.

هرگز به شریک زندگی خود دروغ نگویید. حتی یک دروغ کوچک ، زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان مثل گفتن چیزی که به طور مخفیانه باعث ناراحتی شما نشود ، می تواند سرانجام به نارضایتی و استدلال برسد.

باز کنید و بگذارید خود را در مقابل شریک زندگی خود آسیب پذیر کنید. به همسرتان آرزوها و آرزوهای مخفی خود ، عمیق ترین ترس ها و چیزهای دیگر را که پنهان نگه دارید بگویید.

بگذار شریک زندگی تان باز شود و در برابر شما آسیب پذیر باشد. این می تواند به ایجاد اعتماد و تقویت حس صمیمیت و محبت کمک کند.

4

روی سازش کار کنید سازش می تواند دشوار باشد ، به خصوص هنگامی که احساسات پس از استدلال زیاد می شوند. با این وجود ، نیازی به صبر 30 ثانیه صحیح نیست که ارزش این فشار را داشته باشد که استدلال بتواند روابط شما را تحت فشار قرار دهد. هر از گاهی مخالفت یا حتی بحث و گفتگو طبیعی است ، اما باید حاضر باشید طرف خود را به نام سازش و همکاری رها کنید.

زوج درمانی و مشاوره آنلاین

به استدلال ها به عنوان چیزی که باید “برنده شود” فکر نکنید. این تفکر خطرناک است ، زیرا شما و همسرتان را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

بگذارید به چیزهایی بپردازید که ارزش جنگیدن ندارند. حتی اگر اشتباه نکردید ،زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان ارزش استرس و ناامیدی یک استدلال را ندارید.

مایل به استدلال هستید. فقط به این دلیل که فکر می کنید حق با شماست ، به معنای مطرح کردن بحث در مورد دیگر موارد شما نیست و به هرجای دیگری می رسد ، بنابراین قبل از افزایش سرعت ، روی پرتاب آن کار کنید.

سازش رابطه شما را قوی تر می کند. هنگامی که شما هر دو نیازهای خود را از جمله نیاز خود به درستی کنار بگذارید ، می توانید به عنوان یک تیم برای بهبود هر دو شریک همکاری کنید.

از عبارات “من” استفاده کنید. وقتی شما و همسرتان با هم اختلاف دارید ، مهم است که از استفاده از اتهامات یا توهین ها خودداری کنید.

مرکز زوج درمانی و مشاوره تلفنی

یک راه بسیاری از همسران ناخواسته به شرکای خود صدمه می زنند استفاده از عبارات “شما” به جای عبارات “من” است.

استفاده از عبارات “من” می تواند به جای صدمه زدن به احساسات شریک زندگی ،زوج درمانی و مشاوره تلفنی رایگان به شما کمک کند تا روشی را که احساس می کنید و یک گفتگو مثبت و مثمر ثمر را ترویج می کنید.

جمله “شما” سرزنش خود را بر می انگیزد. به عنوان مثال ، “شما همیشه دیر می کنید و به من نتیجه بد می دهید!” جمله “من” مکالمه را به شکلی که روی احساس متمرکز باشد ، تغییر نمی دهد ، نه بر سر زدن به سرزنش یا گناه. به عنوان مثال ، “من متوجه می شوم که شما در طول این گفتگو به دور از خانه خیره شده اید و باعث می شود احساس کنم احساسات من را در نظر نمی گیرید

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909