خدمات ما،افتخار ماست

بهترین مرکز مشاوره مامایی تلفنی

بهترین مرکز مشاوره مامایی تلفنی

بهترین مرکز مشاوره مامایی تلفنی هفته های 28 تا 40 ورود سه ماهه سوم را به ارمغان می آورد. این زمان هیجان انگیز مطمئناً مهار خانه برای مادران انتظار است ، اما این زمان نیز است که می تواند عوارضی به وجود آورد.

 همانطور که دو سه ماهه اول می تواند چالش های خود را به همراه آورد ، سوم نیز می تواند.

مراقبت از دوران بارداری از اهمیت ویژه ای در سه ماهه سوم برخوردار است زیرا انواع عوارضی که در این زمان بوجود می آیند در صورت تشخیص زود هنگام آسان تر کنترل می شوند.

شما به احتمال زیاد هر هفته دیگر از 28 تا 36 هفته بازدید از متخصص زنان و سپس هفته ای یک بار تا رسیدن کودک کوچک خود شروع می کنید.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

دیابت بارداری چیست؟

دیابت حاملگی رخ می دهد زیرا تغییرات هورمونی بارداری استفاده از انسولین را برای بدن شما دشوارتر می کند.

ه

بهترین مرکز مشاوره مامایی

مرکز مشاوره مامایی تلفنی رایگان هنگامی که انسولین نتواند وظیفه خود را برای پایین آوردن قند خون به حد نرمال انجام دهد ، نتیجه سطح قند خون به طور غیر طبیعی است.

بیشتر خانمها هیچ علامتی ندارند. اگرچه این وضعیت معمولاً برای مادر خطرناک نیست ، اما چندین مشکل برای جنین ایجاد می کند.

 به طور خاص ، ماکروزومی (رشد بیش از حد) جنین می تواند احتمال سزارین و خطر صدمات هنگام تولد را افزایش دهد. وقتی سطح گلوکز به خوبی کنترل شود ، احتمال بروز ماکروزومی کمتر است.

در آغاز سه ماهه سوم (بین هفته های 24 تا 28) ، همه خانم ها باید از نظر دیابت حاملگی آزمایش شوند.

در طول آزمایش تحمل گلوکز (همچنین به عنوان تست چالش گلوکز غربالگری شناخته می شود) ، شما یک نوشیدنی مصرف می کنید که حاوی مقدار مشخصی گلوکز (قند) است. در یک زمان مشخص بعد ، پزشک میزان قند خون شما را آزمایش می کند.

برای آزمایش تحمل گلوکز خوراکی ، حداقل هشت ساعت روزه می گیرید و سپس 100 میلی گرم گلوکز دارید ، پس از آن میزان قند خون شما بررسی می شود. این سطوح بعد از نوشیدن گلوکز در یک ، دو و سه ساعت اندازه گیری می شود.

بهترین مرکز مشاوره مامایی آنلاین

رفتار

در بعضی موارد ، دیابت حاملگی با رژیم غذایی ، تغییر سبک زندگی و داروها قابل درمان است. پزشک شما تغییرات رژیم غذایی مانند کاهش مصرف کربوهیدرات و افزایش میوه و سبزیجات را توصیه می کند.

اضافه کردن ورزش کم اثر نیز می تواند کمک کند. در برخی موارد ، پزشک ممکن است انسولین تجویز کند.

خبر خوب این است که دیابت حاملگی معمولاً در دوره پس از زایمان از بین می رود. قندهای خون پس از زایمان کنترل می شوند تا مطمئن شوید.

با این حال ، زنی که مبتلا به دیابت بارداری است ، بیشتر از خانمهایی که مبتلا به دیابت بارداری نبوده ،بهترین مرکز مشاوره مامایی تلفنی خطر ابتلا به دیابت دیرتر از زندگی را دارد.

این وضعیت همچنین می تواند در احتمال بارداری زن تأثیر بگذارد. پزشک احتمالاً سطح قند خون یک زن را بررسی می کند تا مطمئن شود که قبل از اینکه کودک دیگری داشته باشد ، تحت کنترل است.

پره اکلامپسی چیست؟

پره اکلامپسی یک وضعیت جدی است که باعث می شود ویزیت های منظم قبل از تولد از اهمیت بیشتری برخوردار شود. این بیماری به طور معمول پس از 20 هفته بارداری رخ می دهد و می تواند عوارض جدی برای مادر و نوزاد ایجاد کند.

مرکز مشاوره مامایی حضوری

بین 5 تا 8 درصد از زنان این بیماری را تجربه می کنند. نوجوانان ، زنان 35 سال و بالاتر و زنانی که از اولین نوزاد خود باردار می شوند در معرض خطر بیشتری قرار دارند. زنان آمریکایی آفریقایی در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

علائم

علائم این بیماری شامل فشار خون بالا ، پروتئین در ادرار ، افزایش وزن ناگهانی و تورم دست و پا است. هر یک از این علائم ارزیابی بیشتر را تضمین می کند.

ویزیت قبل از تولد ضروری است زیرا غربالگری انجام شده در این ویزیت ها می تواند علائمی مانند فشار خون بالا و افزایش پروتئین در ادرار را تشخیص دهد.

در صورت عدم درمان ، پره اکلامپسی می تواند منجر به اکلامپسی (تشنج) ، نارسایی کلیه و حتی گاهی مرگ در مادر و جنین شود.

اولین علامتی که پزشک شما معمولاً می بیند فشار خون بالا در طی ویزیت روتین دوران بارداری است. همچنین پروتئین ممکن است در طول ادرار در ادرار شما تشخیص داده شود. برخی از زنان ممکن است وزن بیشتری از حد انتظار داشته باشند.

برخی دیگر سردرد ، تغییر دید و درد بالای شکم را تجربه می کنند.

زنان هرگز نباید از علائم پره اکلامپسی چشم پوشی کنند.

مشاوره مامایی تلفنی رایگان

اگر تورم سریع در پا و پاها ، دست ها یا صورت دارید سریع فوریت های پزشکی را انجام دهید.بهترین مرکز مشاوره مامایی تلفنی سایر علائم اضطراری عبارتند از:

سردرد که با دارو از بین نمی رود

از بین رفتن

در دید شما “شناور” است

درد شدید در سمت راست یا ناحیه معده شما

کبودی آسان

مقدار ادرار کاهش یافته است

تنگی نفس

این علائم ممکن است پره اکلامپسی شدید را نشان دهد.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909