خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان

مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان

مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان 1)

داشتن شام در کنار هم مهم است بچه هایی که با خانواده شام ​​می خورند ، تقریباً در هر معیار قابل درک بهتر عمل می کنند.

موج تحقیقات اخیر نشان می دهد کودکانی که به همراه خانواده خود شام می خورند ، کمتر از نوشیدن ، سیگار کشیدن ، مواد مخدر ، خودکشی و بروز اختلالات خوردن کم می شوند. تحقیقات اضافی نشان داد کودکانی که از وعده های غذایی خانوادگی لذت می برند ، واژگان بیشتری دارند ، روشهای بهتری ، رژیمهای سالم تری دارند و عزت نفس بالاتری دارند.

جامع ترین نظرسنجی انجام شده در مورد این موضوع ، یک گزارش با بررسی چگونگی گذراندن فرزندان کشف کرد که مدت زمانی که کودکان در وعده های غذایی در خانه صرف می کردند ، بزرگترین پیش بینی کننده پیشرفت تحصیلی و کمتر است. مشکلات رفتاری زمان صرف غذا بیشتر از زمان گذراندن در مدرسه ، تحصیل ، حضور در خدمات مذهبی یا ورزش ورزش تأثیرگذارتر بود.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

بسیاری از فواید وعده های غذایی خانواده بدون اینکه هر شب در کنار هم بنشینید می توان از آن لذت برد. حتی افرادی که در مرکز هستند ، مسئولان تحقیقات زیادی در مورد شام خانوادگی ، می گویند که داشتن وعده های غذایی مشترک به همان ندرت و یک بار در هفته تغییر می کند.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

2) تاریخچه خانواده را به اشتراک بگذارید

کودکانی که داستان کسانی را که پیش از آنها آمده اند ، می دانند ، عزت نفس بالاتری دارند و احساس کنترل در زندگی خود دارند.

هرچه فرزندان بیشتر از تاریخ خانواده خود آگاهی داشته باشند ، احساس کنترل آنها بر زندگیشان قوی تر می شود ، عزت نفس آنها بالاتر می رود ، و با موفقیت تر اعتقاد داشتند که خانواده هایشان عملکردی داشته باشند.

مشاوره تلفنی طلاق 24 ساعته کودکانی که بیشترین تعادل و اعتماد به نفس را در زندگی خود دارند به دلیل آنچه او و رابین “خود بین قومی” می نامند این کار را می کنند. مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان آنها می دانند که متعلق به چیزی بزرگتر از خودشان هستند.

3) استرس را کاهش دهید

آسان نیست ، من می دانم ، اما این چیزی است که بچه ها بیش از هر چیز از والدین خود می خواهند.

در یک نظرسنجی از هزاران خانواده ، خانواده ها و کار و نویسنده ذهن در ساخت ، از کودکان پرسید: “اگر یک آرزو در مورد والدین خود به شما داده می شد ، این امر چیست؟” بیشتر والدین پیش بینی می کردند که فرزندانشان می گویند وقت بیشتری را با آنها سپری می کنند. آنها اشتباه می کردند. آرزوی شماره یک بچه ها این بود که والدینشان کمتر خسته و استرس داشته باشند.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی

… مطالعات نشان داده اند که استرس والدین باعث ضعیف شدن مغز کودکان ، سیستم ایمنی بدن آنها می شود و خطر چاقی ، بیماری روانی ، دیابت ، آلرژی و حتی پوسیدگی دندان ها را افزایش می دهد.

در اینجا نحوه کاهش استرس آورده شده است.

4) بخشی از یک جامعه بزرگتر باشید

تحقیقات نشان می دهد که خانواده های مذهبی شادتر هستند. چرا؟

مطالعه بیشتر نشان داده است این دوستان هستند که یک جامعه مذهبی ارائه می دهد. جامعه ای از ده دوست پشتیبان باعث شادابی خانواده ها می شود.

جامع ترین مطالعه ای که تاکنون در مورد این موضوع انجام شده است ، سرنخ هایی را در مورد دلیل این امر ارائه می دهد. پس از بررسی مطالعات ، دریافتند که چه مذهبی را عملی می کنید یا به هر حال به خدا نزدیک می شوید و هیچ تغییری در رضایت کلی زندگی شما ایجاد نمی کند. آنچه مهم است تعداد دوستانی است که در انجمن مذهبی خود دارید. ده عدد جادویی است؛ اگر تعداد زیادی از آنها را داشته باشید ، شادتر خواهید بود. به عبارت دیگر افراد مذهبی شادتر هستند زیرا احساس ارتباط با اجتماع افراد همفکر دارند

مشاوره خانواده حضوری

5) از لیست های چک استفاده کنید

بروس فایلر همان تحقیقات را برای کمک به خانواده ها اعمال می کند.

1. ایجاد لیست های مختلف برای زمان های مختلف در فرایند. “لیست های چک باید در زمان و مکان مرتبط شوند.” ” لیست چک برای پذیرش. شما باید یک هفته قبل از سفر یک لیست چک داشته باشید. سپس دو روز قبل از اینکه دیگر به دیگری احتیاج دارید. مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان سپس یکی دیگر برای وقتی که از درب می روید. اما شما همیشه به زمان بهبودی نیاز دارید ، بنابراین اگر وقتی در فرودگاه هستید یکی را داشته باشید ، خیلی دیر شده است. “

6) به کودکان فرصت دهید!

دیکتاتوری والدین! بچه ها وقتی برنامه ریزی می کنند بهتر است یا حداقل حرفی برای گفتن دارند.

حتی باید به آنها اجازه دهید تنبیه های خود را انتخاب کنند. این انگیزه بیشتری برای پیروی از قوانین ایجاد می کند.

دانشمندان دیگر دریافتند که بچه هایی که زمان خود را برنامه ریزی می کنند ، اهداف هفتگی را تعیین می کنند و کارهای خود را ارزیابی می کنند تا قشر جلوی مغز خود و سایر قسمت های مغز را تنظیم کنند که به آنها کمک می کند کنترل شناختی بیشتری در زندگی خود داشته باشند. این مهارت های به اصطلاح اجرایی به فرزندان با نظم و انضباط ، کمک می کنند تا از حواس پرتی و جلوگیری از حواس پرتی و وزن جوانب مثبت و منفی در انتخاب خود کمک کنند.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909