خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره تلفنی طلاق 24 ساعته

مشاوره تلفنی طلاق 24 ساعته

مشاوره تلفنی طلاق 24 ساعته یک طلاق را پشت سر گذاشتید؟ خوب ، دوره بعد از طلاق نیز می تواند چالش برانگیز باشد. بعد از طلاق زمان بسیار چالش برانگیز و پرتحرکی در زندگی فرد است.

همچنین تنظیم مجدد مجرد بودن و همچنین زندگی بدون عادت ازدواج ، دشوار است ، به خصوص اگر سالهاست که متاهل هستید.

برای پیشبرد زندگی خود ، با تمرکز روی خودتان شروع کنید. از این فرصت گرانبها برای کشف دوباره شخصی که هستید استفاده کنید. در این زمان در زندگی خود به عنوان یک ماجراجویی فکر کنید تا واقعی شما را کشف کنید.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

بزرگی خود را کشف کنید(1

مشاوره خانواده تلفنی در قم درک اینکه شما با “تکه های های طلا” به دنیا آمده اید ، برای بسیاری از افراد دشوار است. به این فکر کنید که واقعاً چقدر باشکوه هستید! با گذشت زمان ، شاید هدایای منحصر به فرد خود را فراموش کرده باشید و فقط به فکر آنچه را که خودتان یا زندگی خود دوست ندارید فکر کنید. قصد جدیدی را از همین امروز داشته باشید تا تمام خصوصیات عالی خود را ذکر کرده و هر روز آن لیست را بخوانید. خواندن آن را تا زمانی که آن را باور نکنید ادامه دهید. مثالها: لبخند زیبا ، مهربانی ، سخاوت ، دوست داشتنی ، دلسوز ، باهوش … ادامه دهید. به خودتان اجازه دهید طلای درخشان را در درون خود ببینید. در حال حاضر وجود دارد!

مشاوره تلفنی طلاق رایگان

2) ده دقیقه در روز می تواند تغییری ایجاد کند

حین طلاق و بعد از طلاق معمولاً احساس غم و اندوه ، شبیه به آن بعد از گم شدن کسی است. بسیاری از افراد برای دور نگه داشتن ذهن خود از این زمان استرس زا ، نیاز به مشغول ماندن دارند. برای اینکه به بهترین وجهی باشید که می توانید برای خود و فرزندان خود داشته باشید ، مهم است که به یاد داشته باشید که سزاوار هستید که هر روز کاری خاص برای خود انجام دهید ، حتی اگر فقط 10 دقیقه باشد. می تواند به راحتی پیاده روی یا خواندن کتاب با لیوان مورد علاقه خود باشد. به خود اجازه دهید. هرچه خوشحال تر باشید ، خانواده شما شادتر خواهند بود!

3) یاد بگیرید که رها کنید

استقبال از پشیمانی و تلخی ، زندگی شما را از حرکت به جلو باز می دارد. آیا صدای درونی شما اضافه کار می کند با تمام “چه می شود” و “اگر فقط”؟ این برای یک دوره زمانی طبیعی است ، اما از خود بپرسید … آیا این افکار به من خدمت می کنند یا به من کمک می کنند احساس بهتری داشته باشم؟ آیا فکر کردن در مورد آنها بارها و بارها تغییر خواهد کرد؟ برای پیشبرد زندگی خود ، مهم است که احساسات خود را به رسمیت بشناسید و از تجربیات گذشته خود بیاموزید تا خود را برای فصل جالب بعدی زندگی خود آماده کنید. بله ، زندگی بعد از طلاق وجود دارد.

مرکز مشاوره تلفنی طلاق

4) سبک شوید

زندگی بعد از طلاق معمولاً به معنای مسئولیتهای اضافه است. اگر شما یک والدین مجرد هستید یا اکنون مسئولیت لیست کارهایی که به طور مشترک به اشتراک گذاشته شده اند ، دارید ، چگونه می توانید همه اینها را کنترل کنید بدون اینکه کاملا تحت فشار قرار بگیرید؟ برای شروع ، بیشتر بخندید ، به خصوص در مورد خودتان. یاد بگیرید که مسائل را رها کنید و زندگی را جدی نگیرید.

مشاوره تلفنی طلاق 24 ساعته یاد بگیرید که در لحظه فعلی زندگی کنید. زندگی در زمان حال جایی است که همه “چیزهای خوب” در زندگی اتفاق می افتد. به این روش فکر کنید: وقتی کسی این لحظه را به موقع از دست بدهد ، یک نفر در زندگی فرد از دست نمی رود.

بنابراین چگونه در زمان حال زندگی می کنیم؟

اگر احساس استرس می کنید ، فوراً افکار فعلی را در سر خود بگذارید و پرده های خود را بردارید. شروع کنید به اطراف خود نگاه کنید. از نزدیک به همه چیز نگاه کنید. واقعاً تمرکز کنید از تمام حواس خود استفاده کنید! به عنوان مثال ، اگر در کنار فرزندان خود هستید ، آنها را رعایت کنید. لبخندهایشان را گرامی بدار. آنها را در آغوش بگیرید. زیبایی واقعی آنها را ببینید و از آنها بخاطر اینکه جزئی از زندگی شما هستند قدردانی کنید.

مشاوره تلفنی طلاق شبانه روزی

برای حضور ، مهم نیست که کجا باشید ، از تمام حواس خود استفاده کنید تا خودتان را به آن لحظه برگردانید. وقت بگذارید تا از تمام زیبایی هایی که در اطراف شما وجود دارد قدردانی کنید. شما فقط باید حضور داشته باشید تا آن را ببینید

5) چه چیزی شما را واقعاً خوشحال می کند؟

واقعاً برای شما چه اهمیتی دارد؟ به نظر شما هدف واقعی شما در زندگی چیست؟ اگر کسی این سؤالات را از شما پرسید ، چگونه به آنها پاسخ می دهید؟

مشاوره تلفنی طلاق 24 ساعته دانستن هدف خود می تواند به شما یک حس واقعی نسبت به اینکه شما چه کسی هستید را بدست آورد. این جهت زندگی شما را راهنمایی می کند و به شما در تصمیم گیری های شفاف و آسان در مورد آن جهت کمک می کند. این قطب نما شماست!

هنگامی که زندگی خود را بر اساس هدف خود زندگی می کنید با یکپارچگی زندگی می کنید ، مطابق با کسانی که واقعاً در همه ابعاد زندگی خود هستید. این بار را صرف کنید تا به آنچه واقعاً برای شما مهم است توجه کنید. احساسات واقعی را که در قلب شما وجود دارد احساس کنید و آنها را یادداشت کنید.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909