خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره زایمان تلفنی رایگان

مشاوره زایمان تلفنی رایگان

 مشاوره زایمان تلفنی رایگان توکوفوبیا:

ترس از زایمان و بارداری توکوفوبیا چقدر مشترک است؟ 

توکوفوبیا ترس از بارداری و زایمان است. زنانی که به این هراس مبتلا هستند از زایمان ترس آسیب شناسی دارند و اغلب از بارداری یا زایمان به طور کلی جلوگیری می کنند. این ترس ممکن است زنان برای جلوگیری از باردار شدن منجر شود.

حتی اگر آنها می خواهید به کودکان و یا انتخاب کردن را برای عمل سزارین به منظور اجتناب از زایمان واژینال. توکوفوبی ممکن است در زنانی که هرگز کودکی به دنیا نیامده اند رخ دهد .

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

اما ممکن است بر زنانی که تجربه زایمان قبلی نیز داشته اند ، نیز تأثیر داشته باشد.

 بارداری و زایمان حوادث مهم بسیاری از زندگی زنان است. در حالی که می تواند زمان شادی زیادی باشد ، می تواند منبع استرس و اضطراب نیز باشد. زنان غالباً از درد طبیعی زایمان و احتمال اینکه اشتباهی رخ دهد نگران هستند. اینها همه نگرانی های عادی است که تقریباً همه زنان باردار تا حدی آن را تجربه می کنند.

 اضطراب عادی همراه با ورود کودک به جهان ، اغلب با استفاده از راهکارهای کمک پزشکی ، آموزش ، پشتیبانی اجتماعی و راهکارهای خودیاری صورت می گیرد .

با این حال ، گاهی اوقات این ترس می تواند آسیب شناختی و آنقدر شدید شود که زنان از باردار شدن یا به طور کلی زایمان خودداری کنند.

مشاوره زایمان تلفنی رایگان شبانه روزی

علائم 

 توکوفوبیا نوعی فوبیای خاص است ، که نوعی اختلال اضطراب است و در آن افراد ترس غیر منطقی و غیر منطقی از یک شیء یا موقعیت خاص احساس می کنند.

 علائم توکوفوبی می تواند شامل اختلال در خواب ، حملات هراس ، کابوس ، و رفتارهای اجتنابی باشد .

 علائم دیگر ممکن است شامل موارد زیر باشد

احساس ترس از فکر بارداری و تولد

اضطراب و افسردگی

ترس شدید از نقص هنگام تولد ، زایمان و یا مرگ مادر

اصرار بر سزارین برای تولد آنها

 بعضی اوقات زنان ممکن است از ترس باردار شدن از هرگونه فعالیت جنسی جلوگیری کنند. کسانی که باردار می شوند احتمال دارد که درخواست یک بخش انتخابی را داشته باشند ، احساس تروما بیشتر در هنگام تولد می کنند و حتی ممکن است در پیوند کودکش مشکل داشته باشن.

مرکز مشاوره زایمان رایگان

مشاوره قبل از بارداری رایگان مردان همچنین می توانند توكوفیوبیا را تجربه كنند. محققان دریافته اند که مردان مبتلا به توکوفوبیا اغلب نسبت به سلامتی و ایمنی همسر و فرزند خود ترس شدید دارند.

 این ترس تمرکز دارد تا نگرانی های مربوط به زایمان و زایمان ، معالجه پزشکی ، تصمیم گیری ، امور مالی و توانایی های والدین را در پی داشته باشد.

 علل 

 محققان توضیحات متعددی را ارائه داده اند كه می توانند از توكوفوبیا استفاده كنند. برخی از این موارد شامل شنیدن حسابهای آسیب زا از تجربیات زایمان از زنان دیگر ، ترس از مدیریت ناکافی درد و شرایط روانی از قبل موجود مانند اضطراب و افسردگی است.

 دو نوع مختلف توكوفوبی وجود دارد:

توکوفوبی اولیه در خانمهایی  رخ می دهد که هرگز تولد خود را تجربه نکرده اند. ممکن است در دوران نوجوانی شروع شود ، اگرچه بعد از بارداری یک زن نیز می تواند رخ دهد.

همچنین ممکن است در دختران و زنانی مشاهده شود که مورد تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

معاینات پزشکی در دوران بارداری و زایمان همچنین ممکن است باعث ایجاد ضربه های اولیه در ترومای اصلی شود. توکوفوبی ثانویه  در زنانی که قبلاً بارداری و تولد را تجربه کرده اند رخ می دهد.

این اغلب نتیجه کار زایمان و زایمان است. با این وجود ، این بیماری همچنین در خانمهایی که زایمان طبیعی و غیر صدمه ای داشته اند ، و همچنین در زنانی که سقط جنین ، مرده زایی ، خاتمه حاملگی یا عدم موفقیت باروری را تجربه کرده اند نیز می تواند رخ دهد

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909