خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی

مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی

مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی آیا می دانید مشاوره جنسی چه کاربردی دارد؟

برای دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

به دلیل ندانستن  موضوعات  جنسی است که مشاوره جنسی حتی از طریق تلفنی تبدیل به یک موضوع خجالت آور و دشوار شده است.

 اگرچه ممکن آیت شما فکر کنید که  مشاوره جنسی بیشتر اوقات مرتبط به زندگی زناشویی و روابط زن و شوهر بعد از ازدواج می باید اما فقط مشاوره مشکلات جنسی به زندگی زناشویی محدود نمی شود.

مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی رایگان

هر شخصی، چه دختر چه پسر با رسیدن به سن بلوغ، که معمولا با بلوغ جنسی همراه است ، با شرایط جدیدی روبرو می شود که نیازدارد آموزش و آگاهی نسبت به آن پیدا کند. آموزش های جنسی باید به دور از پرده دری و با رعایت عفت انجام گیرد.

جالب است بدانید که مشاوره جنسی تلفنی باعث برطرف شدن  بسیاری از مشکلات زوج ها و افرادی که تازه به سن بلوغ رسیده اند می شود.

چرا آموزش و مشاوره تلفنی  را به والدین توصیه می کنیم؟

برای استفاده از مشاوره تلفنی جنسی و دلایل زیادی وجود دارد که اولین دلیل این است که مشاوره تلفنی همیشه در دسترس خانواده ها است.

در صورت برخورد کردن با هر گونه مشکل به آسانی  می توانند بدون در نظر گرفتن زمان و مکان در هر شهر یا روستایی که هستند مشاوره بگیرند.

دوم این که مسائل جنسی و آموزش آن به فرزندان در جهت آگاهی بخشی و ممانعت ازه اشتباه و خطا  رفتن نوجوانان می باشد.

به همین علت آموزش و مشاوره جنسی باید به شیوه ای  آموزش داده شود که باعث بوجود آمدن  مشکل در نوع ارتباط پدر فرزندی و یا مادر فرزندی نشود و حرمت های خانواده حفظ شود.

مرکز مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی

سومین دلیل این است که بیشتر اوقات والدین و همچنین نوجوانان خجالت می کشند تا در مورد مسائل و مشکلات جنسی با هم صحبت کنند.

در این مواقع مشاوران‌ تلفنی ما  می توانند به عنوان شخص سوم، ارتباط مناسب تری  با شخص برقرار کنند. از آنجاییکه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی  به صورت  حضوری ممکن است خجالت اور باشد.

مشاوره تلفنی جنسی می تواند راه حلی مناسب برای حل کردن  این مشکل باشد تا نوجوانان بتوانند به آسانی  مشکلات و مسائل جنسی خود را بیان مرده و در مورد آن صحبت کنند..

مشاوره جنسی و رفع مشکلات زناشویی

مشاوره جنسی تلفنی علاوه بر آموزش دادن به  والدین و نوجوانان در مورد مسائل جنسی، کاربرد اصلی آن  می تواند برای زوج های جوان باشد.

اگرچه بخشی از مخاطبین مشاوره جنسی را زنان و مردان میانسال هم  تشکیل می دهند. اما در بیشتر موارد  مخاطبین ما زوج های جوان هستند که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909