خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره تربیت کودک 24 ساعته

مشاوره تربیت کودک 24 ساعته

مشاوره تربیت کودک 24 ساعته رفتار عادی در کودکان به سن ، شخصیت و رشد جسمی و عاطفی کودک بستگی دارد. اگر این رفتار با انتظارات خانواده مطابقت نداشته باشد یا اختلال آمیز باشد ، رفتار یک کودک ممکن است یک مشکل باشد.

رفتار عادی یا “خوب” معمولاً با توجه به اینکه از نظر اجتماعی ، فرهنگی و توسعه ای مناسب باشد تعیین می شود. دانستن اینکه از فرزندتان در هر سنی چه انتظاری دارید به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا رفتار او طبیعی است یا خیر.

برای تغییر رفتار فرزندم چه کاری می توانم انجام دهم؟

کودکان تمایل دارند که وقتی پاداش می گیرند یک رفتار را ادامه دهند و هنگامی که نادیده گرفته می شوند ، یک رفتار را متوقف کنند.

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

قوام در واکنش شما نسبت به یک رفتار حائز اهمیت است زیرا پاداش و مجازات همان رفتار در زمان های مختلف کودک شما را گیج می کند. وقتی فکر می کنید ممکن است رفتار فرزندتان مشکلی ایجاد کند ، 3 انتخاب دارید:

مشاوره تربیت کودک تلفنی

مشاوره کودکان اوتیسم تلفنی رایگان  تصمیم بگیرید که رفتار مشکلی نیست زیرا متناسب با سن و مرحله رشد کودک است.

تلاش برای متوقف کردن رفتار ، یا با نادیده گرفتن آن یا مجازات کردن آن.

با پاداش دادن به فرزند خود ،مشاوره تربیت کودک 24 ساعته رفتار جدیدی را که ترجیح می دهید معرفی کنید و آن را تقویت کنید.

مسیر بهزیستی

بهترین راه برای جلوگیری از رفتار ناخواسته ، نادیده گرفتن آن است. این روش برای یک دوره زمانی بهتر کار می کند. هنگامی که می خواهید رفتار سریعاً متوقف شود ، می توانید از روش زمان بندی استفاده کنید.

چگونه می توانم از روش زمان بندی استفاده کنم؟

تصمیم بگیرید پیش از زمان رفتارهایی را که منجر به خاتمه کار خواهد شد (معمولاً تنور یا رفتار پرخاشگرانه یا خطرناک) انجام دهید.

مشاوره تربیت کودک رایگان

مکانی را برای اوقات فراغت انتخاب کنید که کودک نباشد و نگران کننده نباشد ، مانند صندلی ، گوشه یا زمین بازی. هنگامی که از خانه دور هستید ، استفاده از ماشین یا یک مکان نشیمن در این نزدیکی را به عنوان مکانی برای وقت خود در نظر بگیرید.

هنگامی که رفتار غیرقابل قبول است ، به کودک بگویید که رفتار غیرقابل قبول است و به این هشدار بدهید که اگر این رفتار متوقف نشود ، او را در وقت خود قرار می دهید. آرام باشید و عصبانی نشوید. اگر فرزند شما به بدرفتاری ادامه می دهد ، با آرامش او را به منطقه زمان بیاورید.

در صورت امکان ، مدت زمان کودکتان را رعایت کنید. یک تایمر تنظیم کنید تا کودک شما از زمان خاتمه بداند.

زمان تمام شده باید مختصر باشد (به طور کلی برای هر سال 1 دقیقه) و باید بلافاصله پس از رسیدن به محل زمان یا بعد از آرام شدن کودک شروع شود.

شما باید در معرض دید یا گوش کودک باشید ، اما با او یا او صحبت نکنید. اگر کودک منطقه زمان را ترک کرد ، به آرامی او را به منطقه برگردانید و تنظیم مجدد تایمر را در نظر بگیرید.

 

مشاوره تربیت کودک آنلاین

وقتی زمان تمام شد ، بگذارید کودک مکان زمان را ترک کند. در مورد رفتار بد بحث نکنید بلکه به دنبال راه هایی برای پاداش و تقویت رفتار خوب بعدا باشید.

چگونه می توانم یک رفتار جدید و مطلوب را ترغیب کنم؟مشاوره تربیت کودک 24 ساعته

یکی از راه های تشویق رفتار خوب استفاده از سیستم پاداش است. کودکانی که می آموزند که رفتار بد تحمل نمی شود و رفتار خوب پاداش می گیرد ، مهارت های یادگیری هستند که آنها را در طول عمر دوام خواهد آورد.

 این کار در کودکان بزرگتر از 2 سال بهتر است. این کار تا 2 ماه زمان نیاز دارد. صبور بودن و نگه داشتن دفتر خاطرات رفتار می تواند برای والدین مفید باشد.

رفتار و پاداش مورد نظر را برای کودک توضیح دهید. به عنوان مثال ، به کودک بگویید ، “اگر قبل از پایان این برنامه تلویزیونی وارد لباس خواب خود شوید و دندانهای خود را مسواک بزنید ، می توانید نیم ساعت دیگر بمانید.”

مرکز مشاوره تربیت کودک

فقط یک بار درخواست رفتار کنید. اگر کودک آنچه را که می خواهید انجام می دهد ، پاداش بدهید. در صورت لزوم می توانید به کودک کمک کنید ، اما خیلی درگیر نشوید.

 از آنجا که هرگونه توجه والدین ، ​​حتی توجه منفی ، برای فرزندان بسیار ارزشمند است ، ممکن است در ابتدا به جای پاداش توجه والدین را ترجیح دهند.

 گفته های گذار ، مانند “در 5 دقیقه ، زمان بازی به پایان خواهد رسید” هنگام آموزش رفتارهای جدید فرزندتان مفید هستند.

این سیستم به شما کمک می کند تا از درگیری های قدرت با فرزند خود دوری کنید. با این حال ، مشاوره تربیت کودک 24 ساعته اگر فرزند خود تصمیم بگیرد همانطور که می خواهید رفتار نکند ، مجازات نمی شود. او به راحتی پاداش دریافت نمی کند.

راه های خوب برای پاداش فرزندم چیست؟

ضرب و شتم ساعت (روش خوبی برای یک کودک سحرآمیز)

از کودک بخواهید که یک کار را انجام دهد. یک تایمر تنظیم کنید. اگر کار قبل از زنگ تایمر انجام شود ، فرزند شما پاداش می گیرد. برای تصمیم گیری در مورد زمان اختصاص دادن به کودک ، “بهترین زمان” فرزندتان را برای انجام این کار مشخص کنید و 5 دقیقه اضافه کنید

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909