خدمات ما،افتخار ماست

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد در حالی که روابط خانوادگی می تواند حمایت ، شادی و سایر مزایای شگفت انگیز را در زندگی ما به ارمغان بیاورد ، این روابط همچنین می تواند استرس ایجاد کند ، به ویژه هنگامی که درگیری حل نشده باشد.

 از آنجا که رها کردن روابط متضاد با خانواده دشوارتر از آن است که اگر این روابط صرفاً دوستی باشد ، اختلافات حل نشده با اعضای خانواده می تواند بسیار دردناک باشد.

ما انتظارات خاصی از اعتماد و نزدیکی نسبت به اعضای خانواده داریم ، و درک این مسئله که ممکن است این ممکن است توسط همه اعضای خانواده ممکن نباشد ، بیش از آن ناامید کننده است.

استرس اختلافات خانوادگی حل نشده

درگیری های خانوادگی حل نشده به ویژه در مجامع خانوادگی استرس بیشتری ایجاد می کند.

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

درگیری های حل نشده گذشته می تواند تبدیل به یک فیل موجود در اتاق شود ، همه احساس می کنند ، اما در این وضعیت مستقیماً مورد توجه قرار نمی گیرند.

این می تواند برای همه قبل و در طول اجتماعات خانوادگی استرس زا باشد ، و گاهی اوقات احساس استرس پایدار نیز به وجود می آید.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مرکز مشاوره خانواده آنلاین رایگان بدون بحث صمیمانه ، معذرت خواهی یا شکل دیگری از حل مسئله ، اعتماد هر دو طرف به خطر می افتد و ممکن است نمی داند در آینده از این شخص چه انتظاری دارید.

 (به عنوان مثال ، این که یک بار مادر شوهرتان از پخت و پز شما انتقاد کرد ممکن است هر بار که برای بازدید مراجعه می کند در ذهن شما بیاید و دیگران ممکن است تنش شما را حس کنند.)

این امر باعث می شود که بسیاری از افراد بدتر از این که رفتار دیگران را در تعامل حال و آینده تفسیر کنند ، بدتر از این باشند که فایده ای از شک و شبهه ای مانند اکثر ما با افرادی که به آنها اعتماد داریم تعبیر کنند.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد همچنین ، مراجع یا یادآوری درگیری های گذشته می تواند باعث ایجاد درد و درد شود.

هنگامی که یک درگیری به طول انجامید ، حتی اگر هر دو طرف حرکت کنند و مودبانه باقی بمانند ، معمولاً احساس درد و بی اعتمادی در زیر سطح طولانی می شود و حل آن دشوار است:

بزرگ کردن صدمات قدیمی در تلاش برای برطرف کردن آنها اغلب می تواند آتش سوزی ، چون طرف مقابل ممکن است احساس حمله کند. اجتناب از این مسئله به طور کلی اما نگه داشتن نارضایتی می تواند احساسات را در زمان حال مسموم کند.

کارهایی که می توانید انجام دهید برای تسهیل درگیری

مرکز مشاوره خانواده تلفنی

بنابراین وقتی در آنجا حضور دارید در یک جمع خانوادگی چه کسی انجام می دهید؟ فقط مودب باش.

برخلاف آنچه بسیاری از مردم احساس می کنند ، یک اجتماع خانوادگی زمانی برای شروع مجدد اختلافات قدیمی نیست ، زیرا این گفتگوها معمولاً قبل از برطرف شدن –

 مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد اگر برطرف شوند – کثیف می شوند. مجدداً ، مکالمه های مؤدبانه و هدایت شونده در مناطقی که ممکن است باعث درگیری شوند ، باشید و سعی کنید تا آنجا که می توانید شخص مؤدبانه از آن بپرهیزید.

حتی اگر هر کس دیگری نتواند از این توصیه ها پیروی کند ، اگر می توانید بر روی پایان دادن به درگیری خود به صورت مسالمت آمیز تمرکز کنید ، می توانید در به حداقل رساندن نبردها در اجتماعات خانوادگی و ترویج صلح قدم بردارید.

ممکن است شما تعجب کنید که چقدر می تواند این احساس را در احساس کلی خانواده شما و همچنین در احساسات شخصی و سطح استرس منتج به آنها تغییر دهد

مرکز مشاوره خانواده حضوری

در معاملات آینده با این شخص ، می توانید یکی از سه مسیر را طی کنید:

سعی کنید درگیری را حل کنید. در زمانی که تمام خانواده جمع نشده اند ، از شخص بخواهید که آیا می خواهید درباره آنچه در گذشته اتفاق افتاده بحث و گفتگو کنید.

اگر (و تنها در صورت اینكه) شما و شخص دیگر می خواهید مسائل را برطرف كنید و برای دیدن دیدگاه یكدیگر باز است ، این می تواند یك ایده سازنده باشد.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد دیدن جایی که ممکن است هرکدام از شما سوء تفسیر دیگری داشته باشد یا به گونه ای رفتار کرده باشد که می توانستید تغییر دهید ، با ارائه عذرخواهی صمیمانه و به روش های دیگر حل و فصل مناقشه می توانید رابطه را برای آینده بهبود بخشید.

ببخش و فراموش کن. اگر به نظر می رسد چنین جلسه مدنی ذهن بعید است ، آن را تحت فشار قرار ندهید. احتمالاً ایده خوبی است که سعی کنید شخص دیگری را ببخشید و بگذارید آن را رها کند.

مرکز مشاوره خانواده آنلاین

بخشش به معنای این نیست که خود را باز کنید تا دوباره احساس ستم کنید. این بدان معنی است که شما احساس نارضایتی و عصبانیت خود را رها می کنید.

شما می توانید در آینده از این شخص انتظار داشته باشید بدون آنکه به طور جدی نارضایتی خود را تحریک کنید ، مراقب باشید و کسی باشید که بیشترین بهره را کسب خواهید کرد.

تماس را به حداقل برسانید یا شخص را از زندگی خود قطع کنید.

اگر کاری که شخص دیگر انجام داد ، سوءاستفاده بوده و هیچ گونه پشیمانی و دلیلی برای انتظار داشتن چیزهای دیگر در آینده وجود ندارد ، می توانید معاملات خود را با این شخص به شدت محدود کرده یا ارتباط را قطع کنید.

این معمولاً یک انتخاب آخر است ، اما در موارد سوءاستفاده ، گاهی لازم است تا سلامت عاطفی خود را ایجاد کنید.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مشهد به عنوان یک بزرگسال ، شما تن به تن برای خانه خود تنظیم می کنید ، و کودکان و نوجوانان در خانواده شما از رفتار شما آینه می گیرند.  

اگر برای مقابله با تعارض فریاد بزنید یا از تنبیه جسمی استفاده کنید ، بچه ها فکر می کنند این راه برای به دست آوردن نقطه نظرات آنها یا پیروزی در یک اختلاف است

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909