خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره تلفنی زایمان در تهران

مشاوره تلفنی زایمان در تهران

مشاوره تلفنی زایمان در تهران نقش هورمون ها در زایمان

این مهم است که شما و ارائه دهندگان مراقبت های زایمان خود بدانید که چگونه می توانید با این فرآیند کار کنید – و از ایجاد اختلال جلوگیری کنید.

در حالی که شما نیازی به آموزش نحوه زایمان ندارید ، یادگیری در مورد قابلیتهای شگفت انگیز زنان و نوزادان جالب است. به عنوان مثال ، نوزادی که در معرض داروهای ضد درد قرار نگرفته و بلافاصله پس از تولد ، روی پوست خود را روی مادر خود قرار می دهد ، می تواند به سینه مادر خزیده و شروع به شیردهی کند!

نقش هورمونهای تولد

هورمونهای زایمان “پیام رسانهای” شیمیایی هستند که بدن شما ایجاد می کند. کودک شما نیز هورمونهای زایمان می کند. این هورمونها برای راهنمایی تغییرات مهم در بدن شما با هم کار می کنند – تغییراتی که به شما کمک می کند تا زایمان و زایمان برای هر دوی شما راحت و ایمن پیش رود.

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

هورمونهای زایمان از جهات مختلف به شما و کودک شما راهنمایی می کنند ، از جمله:

•بدن خود را برای زایمان آماده کنید

•شروع انقباضات زایمان

•آماده کردن کودک برای کار و زندگی در خارج از بدن

•گفتن سینه های شما برای تهیه شیر و آمادگی کودک برای شیر دادن

مرکز مشاوره تلفنی زایمان

مشاوره بارداری تلفنی در تهران در اینجا چهار هورمون مهم برای تولید مثل مورد بحث قرار می گیرد: اکسی توسین ، اندروفین ، آدرنالین و هورمونهای استرس مرتبط و پرولاکتین. این هورمون ها نقش مهمی در تنظیم زایمان و زایمان دارند. یادگیری در مورد آنها می تواند به شما کمک کند درک کنید که در طول زایمان و تولد چه خواهد شد. تصمیماتی که در مورد مراقبت از خود می گیرید می تواند روش هورمون ها را پشتیبانی یا مختل کند ، بنابراین درک نحوه کار و چگونگی تأثیر آنها در تصمیم گیری آگاهانه مهم است.

اکسی توسین

مشاوره تلفنی زایمان در تهران اکسی توسین اغلب به عنوان “هورمون عشق” شناخته می شود زیرا درگیر عشق ورزی ، باروری ، انقباضات در دوران زایمان و تولد و ترشح شیر در شیردهی است. این به ما کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشیم و باعث تقویت احساسات و رفتارها می شود.

سلولهای گیرنده ای که به بدن شما اجازه می دهند به اکسی توسین واکنش نشان دهند ، به تدریج در بارداری افزایش می یابند و سپس در طول زایمان زیاد می شوند. اکسی توسین انقباضات قدرتمندی را تحریک می کند که به نازک شدن و باز شدن (گشاد شدن) دهانه رحم ، حرکت کودک به سمت بالا و خارج از کانال زایمان ، بیرون کشیدن جفت و محدود کردن خونریزی در محل جفت کمک می کند. در حین زایمان و زایمان ، فشار کودک در برابر دهانه رحم شما ، و سپس در برابر بافت های موجود در لگن ، باعث تحریک اکسی توسین و انقباضات می شود. نوزاد متولد شده با شیر مادر نیز همینطور است.

مشاوره تلفنی زایمان شبانه روزی

سطح پایین اکسی توسین در دوران زایمان و زایمان می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود:

•باعث متوقف شدن یا کند شدن انقباضات و طولانی شدن کار می شود.

•نتیجه خونریزی بیش از حد در محل جفت پس از تولد.

•پیشگامان ارائه دهنده خدمات درمانی برای مداخله به این مشکلات پاسخ می دهند.

می توانید در طی زایمان و تولد اکسی توسین بدن خود را ارتقا دهید:

•آرام ، راحت و با اعتماد به نفس بمانید.

•جلوگیری از بروز اختلالاتی مانند افراد ناخواسته یا سر و صدا و رویه های ناراحت کننده.

•به صورت قائم بمانید و از نیروی جاذبه استفاده کنید تا کودک در برابر گردن رحم شما فشار بیاورد و بعد از تولد کودک ، در برابر بافتهای لگن شما قرار گیرد.

•قبل از تولد نوک سینه ها یا کلیتوریس خود را تحریک کرده و کودک را در مدت کوتاهی پس از زایمان مکیدن (شیر دادن به شیرخوار) قرار دهید.

•جلوگیری از بی دردی اپیدورال .

مشاوره حضوری زایمان در تهران

اندورفین ها

هنگامی که با استرس یا درد روبرو هستید ، بدن شما هورمونهای آرام بخش و تسکین دهنده درد به نام اندروفین را تولید می کند. ممکن است در اواخر دوران بارداری سطح بالاتری از اندورفین وجود داشته باشد. برای زنانی که در حین زایمان از داروهای ضد درد استفاده نمی کنند ، سطح تولد اندروفین با تولد نوزاد به طور پیوسته و شیب بالا می رود. (در اکثر مطالعات با استفاده از داروهای درد اپیدورال یا افیوئید کاهش شدید سطح اندورفین مشاهده شده است .)

سطح بالای اندروفین در حین زایمان و زایمان می تواند باعث تغییر هوشیاری شود که می تواند به شما در مقابله با روند زایمان کمک کند ، حتی اگر طولانی و چالش برانگیز باشد. مشاوره تلفنی زایمان در تهران سطح بالای اندروفین پس از تولد می تواند باعث شود شما احساس هوشیاری ، توجه و حتی سرخوشی (بسیار خوشحال) داشته باشید ، زیرا شما شروع به یادگیری و مراقبت از کودک خود می کنید. در این دوره اولیه پس از زایمان ، اعتقاد بر این است که اندروفین در تقویت رابطه مادر و نوزاد نقش دارد. افت سطح اندورفین در این زمان ممکن است به “بلوز” یا افسردگی پس از زایمان منجر شود که بسیاری از خانمها پس از تولد برای مدت کوتاهی تجربه می کنند.

سطح اندروفین پایین می تواند باعث ایجاد مشکل در زایمان و زایمان شود:

•ایجاد زایمان بیش از حد دردناک و دشوار است.

•پیشگامان ارائه دهنده خدمات درمانی برای مداخله به این مشکل پاسخ می دهند.

 می توانید در طی زایمان و زایمان ، اندروفین های بدن خود را توسط:  •آرام ، راحت و با اعتماد به نفس بمانید.

•جلوگیری از بروز اختلالاتی مانند افراد ناخواسته یا سر و صدا و رویه های ناراحت کننده.

•تأخیر یا جلوگیری از اپیدورال یا مواد افیونی برای تسکین درد.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909