خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره زناشویی تلفنی شبانه روزی

مشاوره زناشویی تلفنی شبانه روزی

مشاوره زناشویی تلفنی شبانه روزی یک لحظه مکث کنید و به فکر ازدواج خود باشید. چه افکاری به ذهن خطور می کند؟ در مورد رابطه خود چه احساسی دارید؟ ازدواج شما به طور کلی ممکن است خوشبختی و رضایت زیادی را برای هر دوی شما ایجاد کند.

یا به دلیل درگیری زیاد و انتظارات برآورده نشده ، ازدواج شما ممکن است باعث اضطراب و ناامیدی زیادی شود. احتمال دیگر این است که زندگی برای شما و همسرتان چنان فتنه گر شده است که هرگز به نظر نمی رسد که مانند گذشته بتوانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

 

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

همه ازدواج ها با گذشت زمان تغییر می کنند. اما با زحمت و فداکاری ، مردم می توانند ازدواج های خود را قوی و لذت بخش نگه دارند. چگونه انجام می شود؟ چه چیزی لازم است تا یک ازدواج طولانی و رضایت بخش ایجاد شود؟

حجمی از تحقیقات نشان می دهد که موفق ترین ازدواج ها دارای ویژگی های کلیدی است. این راهنما به تفصیل این موارد را بررسی خواهد کرد.

 همچنین بر روی تعارضات زناشویی و مهارتهای لازم برای اداره موثر آن تمرکز خواهد شد. سرانجام ، راهنما در مورد راههایی كه همسران می توانند ازدواج خود را تقویت كنند ، بحث خواهد كرد.

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی

مشاوره زوجین تلفنی 24 ساعته  جنبه های مثبت ازدواج خود را در نظر بگیرید. چه کاری انجام می دهید که به خوبی کار می کند و شادی و خوشبختی شما و همسرتان را به ارمغان می آورد؟

 اگر شما یک ازدواج رضایت بخش دارید ، احتمال دارد که روابط شما دارای سطح بالایی از مثبت ، همدلی ، تعهد ، پذیرش ، عشق و احترام باشد. اینها برخی از خصوصیاتی است که محققان در ازدواج های موفق مشترک دارند. بیایید به هر یک از این عوامل نگاه کنیم.

مثبت بودن

تفاوت اصلی بین ازدواج های پایدار و ناپایدار ، میزان تفکرات مثبت و اقداماتی است که همسران نسبت به یکدیگر دارند. با مشاهده دقیق صدها زوج ، به این نتیجه رسیدند که همسران موفق به مراتب مثبت تر از تعامل منفی هستند.

اگر بیش از حد منفی وجود داشته باشد – انتقاد ، خواستار ، نامگذاری ، نگه داشتن کینه و غیره – این رابطه رنج می برد. با این حال ، اگر هیچگاه منفی نباشد ، احتمالاً به این معنی است که ناامیدی و نارضایتی باعث می شوند زمان هوایی به وجود نیاید و تنش های حل نشده در درون یکی یا هر دو شریک جمع می شود.

مشاوره زناشویی حضوری

کلید تعادل بین دو افراط است. روش های زیادی برای تقویت مثبت در یک ازدواج وجود دارد. محبت ، واقعاً گوش دادن به یکدیگر ، لذت بردن از دستاوردهای یکدیگر و بازیگوش بودن فقط چند نمونه از تعامل مثبت است که به موفقیت ازدواج کمک می کند.

یکدلی

مشاوره زناشویی تلفنی شبانه روزی یکی دیگر از ویژگی های ازدواج های شاد ، همدلی است. همدلی به معنای درک دیدگاه فرد با قرار دادن خود در کفش های خود است.

بسیاری از محققان نشان داده اند که همدلی برای رضایت رابطه مهم است. اگر شریک زندگی خود ابراز همدردی نسبت به آنها کند ، احتمالاً درمورد ازدواج و همسر خود احساس خوبی می کنند.

همسر و همسران وقتی درک می کنند که همسرانشان واقعاً افکار و احساسات خود را درک می کنند ، در روابط خود راضی تر هستند.

تعهد

ازدواج های موفق شامل تعهد هر دو همسر و رابطه است. هنگامی که دو نفر واقعاً به کار خود در زمینه ازدواج متعهد هستند ، علی رغم چالش ها و موانعی که اجتناب ناپذیر است ، آنها به احتمال زیاد رابطه ای دارند که دوام داشته باشد.

 

مشاوره زناشویی آنلاین

در بیشتر فرهنگهای غربی ، فردگرایی بسیار ارزشمند است. فردگرایی بر نیازها و تحقق خود متمرکز است. توجه به نیازهای خود شخص مهم است ، اما اگر با نگرانی برای نیازهای دیگران تعادل برقرار نشود ، می تواند به راحتی به خودخواهی در ازدواج منجر شود.

همسران و همسرانی که فقط به خود و خواسته های خود توجه می کنند به احتمال زیاد نمی توانند در روابط خود شادی و رضایت را پیدا کنند. مشاوره زناشویی تلفنی شبانه روزی با این حال ، هنگامی که همسران متعهد به سرمایه گذاری در ازدواج خود هستند و حاضرند برخی از ترجیحات خود را فدای روابط خوب کنند ، معمولاً ازدواج های با کیفیتی دارند.

پذیرش – پذیرفته شدن

یکی از اساسی ترین نیازهای یک رابطه ، پذیرش است. همه می خواهند احساس ارزشمندی و احترام کنند. وقتی افراد احساس می کنند که همسرشان واقعاً آنها را برای کسی که می پذیرند قبول می کنند ، معمولاً در روابط خود از امنیت و اطمینان بیشتری برخوردار می شوند.

 غالباً در ازدواج اختلاف نظر وجود دارد زیرا شرکاء نمی توانند اولویتهای فردی همسران خود را بپذیرند و سعی در تغییر خواستار یکدیگر داشته باشند.

 

مشاوره زناشویی تلفنی رایگان

هنگامی که یک شخص سعی می کند از دیگری اجباری تغییر کند ، معمولاً با مقاومت روبرو می شویم. با این حال ، تحقیقات نشان داده است كه وقتی همسران به اختلافات احترام می گذارند و یكدیگر را بدون قید و شرط می پذیرند ، تغییرات بسیار بیشتر اتفاق می افتد. پذیرش اساسی برای یک ازدواج سعادتمندانه بسیار مهم است.

عشق و احترام متقابل

شاید مهمترین مؤلفه های ازدواج موفق عشق و احترام به یکدیگر باشد. این ممکن است بسیار واضح به نظر برسد – چرا دو نفر ازدواج می کنند که عاشق و احترام یکدیگر نیستند؟

واقعیت این است که هرچه زمان می گذرد و زندگی پیچیده تر می شود ، مشاوره زناشویی تلفنی شبانه روزی ازدواج اغلب در نتیجه رنج می برد. همسران خیلی راحت هستند که ارتباط با یکدیگر را از دست بدهند و از عشق و عاشقانه ای که روزگاری به این راحتی به وجود آمده است غافل شوند.

بسیار مهم است که همسر و همسران در طول زندگی به پرورش عشق و احترام به یکدیگر ادامه دهند. اگر این کار را انجام دهند ، بسیار محتمل است که روابط آنها شاد و رضایت بخش باقی بماند.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909