خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره خانوادگی به صورت تلفنی

مشاوره خانوادگی به صورت تلفنی

مشاوره خانوادگی به صورت تلفنی و مشاوره خانواده تلفنی رایگان و خانواده هایی که از هنجارهای اجتماعی منحرف می شوند (والدین بی سرپرست ، زوج های همجنسگرا که فرزندان خود را پرورش می دهند ، و غیره) :

برای دریافت مشاوره خانواده با ما تماس حاصل فرمایید.

اهداف در اینجا همیشه برطرف کردن مشکلات داخلی خاص نیست ، اما ممکن است اعضای خانواده به مقابله با عوامل بیرونی مانند نگرش های اجتماعی کمک کنند.

43 52 907 909

اعضای خانواده که از پیش زمینه های ترکیبی نژادی ، فرهنگی و مذهبی سرچشمه می گیرند : هدف این است که به اعضای خانواده کمک کند تا درک خود را از یکدیگر بیشتر کنند و روابط سالم برقرار کنند.

یکی از اعضای خانواده مورد ضرب وشتم قرار می گیرد و یا معالجه آنها در درمان های فردی صورت نمی گیرد

هنگامی که یکی از اعضای خانواده در تلاش است با احساس مثل فرسودگی مواجه شود یا از سایر اعضای خانواده حمایت محدودی دریافت کند.

هدف تسهیل افزایش همدلی و تفاهم برای فرد در درون خانواده و برای ادامه درمان خود از آنها پشتیبانی كنید.

به نظر می رسد مشکلات بیمار به طور غیرقابل توصیف با مشکلات سایر اعضای خانواده گره خورده است : در مواردی که مشکل یا مشکلات عمیقاً در مشکلات سایر اعضای خانواده ریشه دارد.

مشاوره خانوادگی به صورت تلفنی رایگان

هدف از پرداختن به هر یک از موضوعات کمک کننده و حل یا کاهش اثرات این الگوی است. چالش ها و مسائل؛

یک خانواده مخلوط (به عنوان مثال ، خانواده پله) : خانواده های آمیخته می توانند از مشکلات منحصر به فرد برای موقعیتهایشان رنج ببرند. در خانواده های آمیخته ، هدف خانواده درمانی تقویت درک و تسهیل تعامل سالم بین اعضای خانواده است خانواده درمانی ،

روان درمانی خانواده: یک قدم جلوتر بردن آن

ما تمایل داریم که به درمان و روان درمانی به عنوان دو شکل مختلف درمانی فکر کنیم ، اما در واقع ، آنها یکسان هستند. این ابهام هنگامی که اصطلاح مشاوره را معرفی می کنیم تقویت می شود.

در حقیقت ، درمان به سادگی یک شکل کوتاه از کلمه “روان درمانی” است . با این حال ، مشاوره گاهی اوقات “گفتگو درمانی” نامیده می شود ، و خطوط را حتی بیشتر تار می کند (ادر ، “تفاوت چیست”).

به طور کلی ، مشاوره در شرایطی اعمال می شود که فرد (یا در مورد مشاوره خانوادگی ، یک خانواده) خدمات یک مشاور یا سایر متخصصان بهداشت روان را درگیر می کند

تا به یک مشکل خاص یا مجموعه ای از مشکلات کمک کند. روان درمانی ، یا روان درمانی ، نوعی درمان عمیق تر و معمولاً طولانی مدت است .

مشاوره خانوادگی به صورت تلفنی

در آن مشتری یا مراجعان درباره طیف گسترده ای از موضوعات و الگوهای مزمن احساسات ، افکار و رفتارهای مشکل ساز بحث می کنند.

خانواده ای که با شرایطی دست و پنجه نرم می کند که استرس بیشتری به همراه دارد ، از جمله مرگ یک عضو خانواده ، اعتیاد یا مشکلات مالی شدید.

ممکن است از مشاوره برای کمک به آنها در طی مبارزات خود استفاده کند تا از طرف دیگر به عنوان یک فرد قوی تر و بیشتر ظاهر شود.

مشاوره خانواده در ستارخان و بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران در گروه مالیم

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909