خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی در مرکز مشاوره گروه مالیم که به منظور ارائه خدمات باکیفیت و حقوقی به مراجعان خود تأسیس شده است. تیم مالیم قصد دارد در دوره موفقیت روانشناسی ، مشاوره خانواده تلفنی  خود با اشخاص حقوقی داخلی و خارجی فعالیت خود را برای خدمات رسانی به هموطنان عزیز گسترش دهد.

مرکز مشاوره مالیم خدمات حقوقی کاملی را در زمینه ، مشاوره حقوقی طلاق ، مشاوره حقوقی دریافت مهریه ، مشاوره حقوقی برای طلاق توافقی ، مشاوره حقوقی اداره کار ، مشاوره حقوقی تامین اجتماعی ، مشاوره حقوقی قبل از ازدواج و … می دهدپم.

ما می دانیم که امروزه مشاوره به مشتریان مشاغل شرکتی به معنای نه تنها داشتن دانش حقوقی و توانایی های ارتباطی ، بلکه درک فضای کسب و کار که مشتریان ما در آن فعالیت می کنند نیز می باشد.

دقیقاً برای دستیابی به این هدف ، تیم مشاوره حقوقی با هدف ارائه خدمات کامل و باکیفیت به مشتریان خود ، قصد دارد تا موضوعات خاص زندگی روزمره که نیاز به مشاوره و مشورت با یک متخصص و یک فرد خبره در زمینه حقوقی  دارد را در اختیار عزیزان هموطن قرار دهد

. بنابراین ، مشاوران ما فارغ التحصیل رشته های حقوقی هستند و جدا از تسلط عالی برتمام مسائل حقوقی دارند ،

خدمات ما شامل مشاوره حقوقی تلفنی ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره حقوقی برای طلاق توافقی ، مشاوره حقوقی اداری ، مشاوره حقوقی مالیاتی مشاوره حقوقی برای مهریه ، مشاوره حقوقی حضانت فرزند و … که ب صورت تلفنی خدمات رسانی میکند.

کافیست با شماره تماس مرکز تاماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنید تا بهترین راه حل ها را دریافت کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق

اگرچه مشاوران حقوقی گروه مالیم پیشنهادات یا جزئیات طلاق ارائه نمی دهند ، اما آنها در مذاکره مربوط به موارد جدایی کمک می کنند. تشخیص این نکته ضروری است که قراردادهای جدایی فقط می توانند مشاوره حقوقی را به طرفین ارائه دهند.

آنها نمی توانند تجزیه و تحلیل بسیار خود را در مورد نظم ، مانند ایجاد یک حکم خاص یا دادن ساختمان و همچنین دارایی های یک همسر یا دیگری انجام دهند.

برای دریافت مشاوره با شماره

43 52 907 909

تماس حاصل فرمایید

برای به دست آوردن چنین حكمی ، وكلا باید دائماً از توصیه های دادگاه پیروی كنند. اگر آنها واقعاً از این امر امتناع ورزند ، علیرغم پیشنهاد وكیل ، دادگاه معمولاً در حمایت از هر یك از جشنها تصمیم نخواهد گرفت. اگر قبلاً به این جنبه پرونده احتیاج به کمک دارید ، لازم است با یک وکیل مشورت کنید.

مشاوره حقوقی حضانت فرزند

به معنای حضانت کودک چیست؟

حضانت فرزند یک اصطلاح حقوقی است که در پرونده طلاق در دادگاه خانواده استفاده می شود. حضانت کودک به طور گسترده ای به عنوان تعیین سرپرستی یک کودک تا سن 18 سالگی تعریف می شود. اما طلاق خاتمه وضعیت زناشویی همسر است. سه مسئله اصلی پس از طلاق وجود دارد که حضانت فرزند ، توزیع املاک و بدهی است.

مشاوره حقوقی تلفنی والدینی که فرزند دارند حق قانونی حضانت فرزند را دارند و دادگاه خانواده دستورالعمل می دهد که چه چیزی می تواند برای کودک بهتر باشد. سن کودک زیر 18 سال واقعاً حساس است زیرا ممکن است اختلالات عاطفی و روحی رخ دهد که بر زندگی کودک تأثیر می گذارد. بنابراین دادگاه مطمئناً می خواهد کودک مانند گذشته زندگی عادی داشته باشد و اقدامات لازم را برای سرپرستی انجام دهد.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909