خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی و مشاوره جنسی بیایید در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم. سلامت جنسی بخشی اساسی از بهزیستی کلی و عاطفی و جسمی است. اما اگر شما یک مشکل جنسی را تجربه می کنید ، آخرین کاری که احتمالاً می خواهید انجام دهید بحث در مورد آن است.

برای دریافت مشاوره جنسی با شماره

43 52 907 909

تماس حاصل فرمایید

اگر شرم شما را از درخواست کمک باز می دارد ، این را بدانید: 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان برخی از اختلالات جنسی را گزارش می کنند . رابطه جنسی درمانی برای رسیدن به انتهای مسائل جنسی و معکوس کردن آنها طراحی شده است.

همکاری با یک درمانگر برای رفع مشکلات لیبیدو و سایر موارد مربوط به سلامت جنسی

این که آیا شما با روانپزشک ، روانشناس و یا مشاور ازدواج یا مشاوره جنسی کار می کنید ، رابطه جنسی می تواند به انواع مسائل جسمی و عاطفی کمک کند که می تواند در رضایت جنسی دخالت کند.

مانند اختلال نعوظ ، کمبود میل جنسی ، سابقه سوء استفاده و موارد دیگر . و می تواند به شما و شریک زندگی تان کمک کند تا از طریق این موضوعات در یک محیط حمایتی و آموزشی از این طریق کار کنید.

بنابراین واقعاً رابطه جنسی چیست؟ و چه کسی به عنوان یک متخصص رابطه جنسی شناخته می شود؟ در ادامه بخوانید تا حقیقت این نوع درمان را کشف کنید.

سکس درمانی چیست و چگونه می تواند کمک کند؟

برخلاف آنچه برخی معتقدند ، هیچ چیز عجیب ، انحرافی و بدخوابی در پشت درب مطب پزشک جنسی وجود ندارد. در واقع ، سکس تراپی تفاوت چندانی با سایر اشکال مشاوره روانشناختی ندارد. “رابطه جنسی درمانی نوعی روان درمانی است که همچنین مشکلات جسمی احتمالی را در نظر می گیرد.

مشاوره جنسی

وقتی یک زوج با یک مشکل جنسی روبرو می شوند ، سعی می کنیم بفهمیم که چگونه هر یک از آنها می توانند در این مسئله نقش داشته باشند. ما رفتار را مورد بررسی قرار می دهیم ، به تدریج آنها را تفسیر می کنیم و راه حل هایی را ارائه می دهیم. “، می گوید باربارا بارتلیک ، دکتر ، روانپزشک و درمانگر جنسی در پزشکی ویل کرنل در نیویورک سیتی.

مرتبط: 7 دلیل سالم در حال حاضر رابطه جنسی

در یک جلسه جنسی درمانی چه اتفاقی می افتد؟

طبق گفته Drogo Montague ، MD ، متخصص ارولوژی در کلینیک کلیولند در اوهایو ، درمانگر شما به شما کمک می کند تا درمورد موضوعات عاطفی کار کنید که ممکن است در مسائل جنسی مانند اختلال نعوظ نقش داشته باشد.

مشاوره جنسی تلفنی اگر اضطراب عملکرد موضوعی باشد ، دکتر رابطه جنسی معمولاً با یادگیری اضطراب عملکرد شروع می شود ، سپس به آموزش زوج بپردازید که چگونه خطوط باز ارتباطی برقرار کند تا در مورد خواسته ها و نیازهای جنسی صحبت کند. وی می افزاید: این زن و شوهر همچنین ممکن است موضوعاتی را که باعث ایجاد استرس در رابطه است ، کشف کنند.

مرتبط: نقش صمیمیت و رابطه جنسی در سلامت کلی شما چیست؟

چه موقع ممکن است رابطه جنسی درمانی توصیه شود؟

مایکل کریچمن ، مدیر عامل ، مدیر اجرایی مرکز سلامت جنسی و پزشکی بقاء جنسی در کالیفرنیای جنوبی در نیوپورت بیچ و همکار The Spark Sex گفت: ممکن است رابطه جنسی در سناریوهای مختلفی توصیه شود. برخی از سناریوهای متداول در اینجا آمده است:

مشاوره جنسی تلفنی رایگان

مسائل مربوط به تعارضات شخصی مربوط به تمایلات جنسی این شامل ، مثلاً آسیب جنسی یا ضرب و شتم است . دکتر کریچمن توصیه می کند که برای مقابله با این مسائل ابتدا به دنبال درمان درمانی فردی باشید ، سپس به تدریج در صورت لزوم از شریک زندگی خود نیز استفاده کنید.

درگیری در مورد رابطه یک مثال شایع در اینجا شریک زندگی است که کسالت جنسی را تجربه می کند. در این حالت ، بهتر است ابتدا به تنهایی به دنبال درمان باشید تا بتوانید خود و نگرانی های جنسی خود را بهتر بشناسید ، سپس شریک زندگی خود را درگیر کنید.

مشاوره تلفنی رفتار جنسی اجباری (CSB) یک بار دیگر ، در این سناریو بهتر است که شخص دارای رفتار اجباری یا شریک زندگی خود ، ابتدا به تنهایی یک درمانگر را ببیند ، سپس شریک زندگی خود را وارد کند. کریچمن توضیح می دهد: “بعضی اوقات ، ممکن است احساسات شخصی خیانت ، گناه یا ترس قبل از درگیر شدن با همسرتان مورد بررسی قرار گیرد.

مشاوره جنسی تلفنی کسی که از CSB رنج می برد ، ممکن است طیف گسترده ای از احساسات مانند ترس ، شرم و اضطراب را نیز تجربه کند. پرداختن به تجربه عاطفی شخصی قبل از آوردن و درگیری با شریک زندگی شما مهم است – این ممکن است باعث تقویت ارتباط شود. “

مشاوره جنسی تلفنی

مشکلات زوج ، زناشویی و جنسی به عنوان مثال ، با خیانت یک شریک زندگی ، کریچمن به طور معمول توصیه می کند که این زوج از ابتدا با هم دغدغه یا مشکل را برطرف کرده و به نقشهایی که ممکن است با توجه به مسئله بازی کرده اند بپردازند.

او می گوید: “هیچ کس در یک رابطه ناسازگار سرزنش نمی شود و زوج ها می توانند با هم همکاری کنند تا کیفیت تجربه خود را ارتقا دهند.”

مشکلات مقابله شخصی مربوط به رابطه جنسی این منطقه ممکن است شامل شما باشد که اخیراً به یک عفونت مقاربتی مبتلا شده اید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه وضعیت خود را برای شریک یا شرکای خود افشا کنید.

مرتبط: 6 چیزهایی که زنان به زندگی جنسی شاد و سالم نیاز دارند

یاد خواهید گرفت که باهوش و آگاه باشید

در آموزش ذهن آگاهی ، شما می آموزید که در اینجا و همین حالا حضور داشته باشید و روی آن متمرکز شوید ، به جای اینکه به خودتان اجازه دهید از لیست های مواد غذایی و برنامه های carpool منحرف شوید.

هنگام استفاده از این مفهوم در رابطه جنسی درمانی ، یاد می گیرید که افکار غیرمستقیم و همچنین افکار منفی را که ممکن است درباره بدن یا عملکرد خود داشته باشید منع کنید. در عوض ، شما فقط درمورد نحوه واکنش بدن به تحریکات جنسی فکر می کنید.

Lori A. Brotto ، دکترا ، مدیر اجرایی پژوهشگاه تحقیقات سلامت زنان و صندلی تحقیق کانادا در زمینه سلامت جنسی زنان در دانشگاه بریتانیا کلمبیا در کانادا ، تحقیقات در این زمینه انجام داده است ، از جمله مطالعه ای که در نوامبر 2016 در بایگانی های جنسی منتشر شده است.

مشکلات جنسی را جدی بگیرید!!!

رفتار وی دریافت که در پاسخگویی در خانمهایی که از اختلال عملکرد جنسی ناشی از اضطراب رنج می برند ، پیشرفت قابل توجهی در پاسخگویی وجود دارد. دکتر بروتو ، همچنین نویسنده کتاب Better Sex Through Mindfulness ، می گوید: فرضیه نتیجه این است که مهارت های ذهن آگاهی که زنان بدست آورده اند ، انگیزه و پاسخ جنسی خود را مستقیماً به دست آورده اند.

با اجازه دادن به آنها اجازه می دهند غیرقانونی بر احساسات جنسی در بدن خود تمرکز کنند. قبل و در طول برخوردهای جنسی و به طور غیر مستقیم با بهبود روحیه و کاهش استرس و اضطراب . “

مربوط

9 راه طبیعی برای تقویت زندگی جنسی شما

9 راه طبیعی برای تقویت زندگی جنسی شما

مسائل جسمی در رابطه جنسی درمانی نادیده گرفته نمی شود

اگر مسئله جسمی مانند ولووودنیا یا ناتوانی جنسی ناشی از پرتودرمانی در سرطان پروستات وجود داشته باشد ، پزشک درمانی شما را به یک متخصص پزشکی ارجاع می دهد که با پزشک جنسی همکاری می کند.

مرتبط: 8 قانون برای واژن سالم

انتظار دارید برخی از کارهای منزل در رابطه با درمان جنسی انجام شود

در حالی که هیچ چیز ذات جنسی در مطب اتفاق نمی افتد ، ممکن است درمانگر ایده هایی را برای امتحان کردن در خانه ارائه دهد. مونتاگ می گوید: “ممکن است درمانگر چیزی را به نام تمرینات تمرکز حواس انجام دهد ، که برای کمک به شما در ترقی بیشتر با همسرتان انجام شده است.

این تمرینات به طور معمول در مراحل انجام می شود ، از شروع لمس یا نوازش در هر جای بدن ، به جز سینه ها و نواحی تناسلی. هدف این است که احساس دست زدن به جای رسیدن به ارگاسم را تجربه کنید . سرانجام ، این تمرینات می تواند به مقاربت منجر شود.

مرتبط: استمناء 101: راهنمایی برای سکس انفرادی برای زنان

سکس تراپی به عنوان یک فرد در مقابل یک زوج

روان درمانگران می توانند در راهنمایی یک شخص برای کمک به خود یا شریک زندگی خود در غلبه بر رفتارهای خودکشی بسیار مفید باشند. یا ما می توانیم یک به یک کار کنیم و سپس با هم به عنوان یک واحد با زوج کار کنیم. “دکتر بارتلیک ، مربی سلامت جنسی یکپارچه می گوید .

مشاوره جنسی تلفنی و اینکه کریچمن می گوید ، به طور سنتی ، بهتر است افرادی که مسائل جنسی فردی خود را تجربه می کنند ، به تنهایی به دنبال معالجه درمانی باشند ، سپس به تدریج شریک زندگی خود را درگیر کنند (در صورت داشتن شریک زندگی).

وی توضیح می دهد: “اگر شما با افراد معالجه می کنید ، فقط یک طرف بحث را می بینید.” “شرکایی که با هم مشاوره می گیرند ، اغلب تعامل دارند و مشاور یا درمانگر می توانند سبک های ارتباطات را در زمان واقعی ارزیابی کنند.

اگر آنها به یکدیگر فریاد بزنند یا از زبان توهین آمیز استفاده کنند ، آنها را قطع کنند یا به یکدیگر بی احترامی کنند ، مشاور می تواند از سبک ارتباطات و آنچه در زندگی صمیمی آنها اتفاق می افتد تشخیص دهد.

” علاوه بر این ، در طول رابطه جنسی درمانی زوجین ، درمانگر می تواند زبان بدن شرکا را ارزیابی کند زیرا هر دو جزئیات جنسی صمیمی را فاش و گفتگو می کنند. وی می گوید: “به عنوان مثال ، اگر یک زن و شوهر عصبانی یا خصمانه به نظر می رسند ، ممکن است دلایل اصلی این امر وجود داشته باشد.”

ارتباط: واقعاً رویاهای جنسی شما چیست؟

چگونه رابطه جنسی درمانی می تواند به روابط من کمک کند؟

کریچمن می گوید: رابطه جنسی درمانی از جهات مختلفی می تواند رابطه زوجین را بهبود بخشد ، کریچمن می گوید:

تقویت ارتباطات عاطفی و جنسی

تقویت احساسات و تمایلات جنسی از طریق تمرینات جنسی که ممکن است به رفع بی حوصلگی جنسی کمک کند

تقویت درک نیازهای جنسی ، خواسته ها و خواسته های جنسی یکدیگر

تقویت کاوش های فانتزی (شخص ثالث خنثی می تواند افشای خیالات جنسی خود را برای فرد راحت تر کند)

مرتبط: فانتزی های برتر جنسی برای مردان

هنگام کار با یک متخصص روان درمانی ، لباس خود را حفظ می کنید

مشاوره جنسی تلفنی یک چیز مسلم است: تحت هیچ شرایطی نباید مجبور شوید لباس خود را در مطب یک متخصص جنسی انجام دهید یا اینکه درمانگر شما را لمس می کند. بارتلیك توضیح می دهد: “پزشكان رابطه جنسی با بیماران خود تماس نمی گیرند ، مگر اینكه متخصص زنان یا متخصص زنان و زایمان باشند و معاینه جسمی درگیر شود.”

آیا شریک زندگی من و من به درمان جنسی احتیاج داریم؟

افراد و زوج ها به دلایل مختلف به دنبال رابطه جنسی درمانی هستند. به گفته کریچمن ، اینها برخی از رایج ترین دلایل:

libidos ناسازگار است (یک شریک زندگی می خواهد تمام وقت رابطه جنسی داشته باشد ؛ یک شریک زندگی بندرت آن را می خواهد)

در هنگام خرید برای یک متخصص جنسی جنسی مورد توجه واقع شوید

مشاوره جنسی تلفنی این شخص با صمیمی ترین اسرار شما به شما کمک می کند ، بنابراین باید کسی باشد که به او اعتماد دارید. شما نیاز به احساس امنیت در برابر آسیب پذیر بودن و خطرات خود دارید. ابتدا با در نظر گرفتن جنسیت درمانی که شما و شریک زندگی تان احساس راحتی می کنید ، شروع کنید.

اگر شما LGBTQ هستید ، مطمئن شوید که درمانگر به گونه ای آموزش دیده و آگاه است که باعث می شود احساس ارزشمندی کنید. یک دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا باربارا ، مطالعه ای که در ژورنال روان درمانی انجام شد.

نشان داد که “مهارت و مشاوره اساسی تعیین کننده های اصلی کیفیت تجربیات درمانی بیماران LGBT بودند.” همچنین متغیرهایی مانند پیشینه و نگرش حرفه ای درمانگر مهم بودند. به سمت گرایش جنسی یا هویت جنسیتی مشتری نیز وجود دارد.

متغیرهای مشتری همچون مرحله هویت ، وضعیت سلامتی و پشتیبانی اجتماعی نیز وجود داشته است.مشکلات محیطی مانند محرمانه بودن مجموعه درمانی نیز یک عامل بوده است.

وی گفت: “معمولاً در وب سایت درمانگر نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه در این زمینه تجربه دارند. من فکر کردم که من فراگیر هستم ، بنابراین بیماران می دانند که من توجه می کنم و می دانم چه کاری باید انجام دهم. “

Share this post on:

نظرات

یک نظر

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909