خدمات ما،افتخار ماست

شماره مشاور خانواده مشهد

شماره مشاور خانواده مشهد

شماره مشاور خانواده مشهد رایگان که مشاوره خانواده در مشهد تلفنی برای حل مشکلات خانوادگی مشهد انجام می شود که مشاوره روانشناسی خانواده و مشاوره ازدواج می توانید با مراکز مشاوره خانواده تماس حاصل فرمایید.

اگر در یک ازدواج جسمی سو استفاده شده اید ، من از شما می خواهم که هرچه سریعتر در مرزهای ایمنی خود برای کمک بشتابید و از یک وضعیت خطرناک فرار کنید.

اگر شما در آستین است، پناهگاه آستین ارتش رستگاری برای زنان و کودکان ، در مرکز کودکان و کاسا تمام مکان هایی که زنان و خانواده می تواند برای پناه از یک وضعیت دهید فیزیکی بروید.

من به عنوان یک زوج درمانگر که از آزار و اذیت جسمی مطلع می شوم ، از نظر اخلاقی موظف هستم فوراً زوج درمانی را متوقف کرده و به همسر آزار دهنده اطلاع دهم که اگر زوج درمانی هرگز از سر گرفته شود ، لازم است مشاوره و کنترل خشم خود را انجام دهند.

شماره مشاور خانواده مشهد تلفنی

استفاده احساسی / لفظی
گذشته از آزار جسمی ، سو استفاده کلامی و عاطفی نوع دیگری از سو استفاده است که متأسفانه کشف آن بسیار دشوارتر است.

زخم های جسمی آثار قابل رویتی بر جای می گذارد ، اما زخم های عاطفی ممکن است برای دهه ها دیده نشوند.

سو استفاده عاطفی به هر شکلی از رفتارهای عاطفی که توسط یک شخص به شخص دیگر انجام می شود و می تواند باعث ، استرس یا اضطراب شود ، تعریف می شود. برخی از اشکال آن در زیر است:

روشن کردن گاز: باعث می شود شریک در حال روشن شدن گاز باشد که فکر کند چیزی متفاوت از آن چیزی است که آنها در واقع تجربه کرده اند.
مثال: “باید چیزی در حافظه شما اشتباه باشد زیرا من هرگز چنین چیزی نگفته ام!”

به حداقل رساندن: ایجاد احساس ناکافی یا بی لیاقتی در کسی صرفاً بر اساس احساس خود
مثال: “من نمی دانم چرا چنین احساسی داری ، چنین بدی نداشتی!”

شماره مشاور خانواده مشهد رایگان

ارعاب: استفاده از زبان تهدیدآمیز برای تقویت احساس کنترل توسط شریک زندگی از طریق فراخوانی ترس.
مثال: “اگر شما یک بار دیگر این حرف را به من بزنید ، من شما را کتک می زنم!”

گرچه هیچ نوع سو استفاده ای هرگز قابل قبول نیست ، اما بیشتر از آزار جسمی در زوج هایی که می بینم امید به سو استفاده عاطفی وجود دارد.

شماره مشاور خانواده مشهد
شماره مشاور خانواده مشهد

گاهی اوقات ، جدایی برای شرکایی که سو استفاده کلامی قبل از اینکه بتوانند با هم برگردند و تصمیم بگیرند که با هم بمانند یا طلاق بگیرند ، کلیدی است.

با این حال ، در جلساتم با زوج ها ، حد سختی که من نگه می دارم این است .

شماره مشاور خانواده مشهد آنلاین

که در جلسه هیچگونه گاز روشنایی ، به حداقل رساندن ، تهدید یا صدا زدن ندارم. اگر فکر می کنید شریک زندگی شما دارای ویژگی های خودشیفتگی است ، قطعاً برای سلامت روان کمک بگیرید زیرا اینها می توانند تأثیرات منفی طولانی مدت بر احساس خود شخص داشته باشند.

اگرچه بسیاری از روشهای درمانی نشان می دهد که زوجین می توانند از یک اعتیاد فعال یا بهبود یافته زنده بمانند ، اما در موارد شدید ازدواج همیشه نمی تواند زنده بماند.

اگر یک شریک در حال حاضر از الکل استفاده می کند و از نظر جسمی یا روحی سوus استفاده می شود ، به نفع طرف مقابل است که وقتی ازدواج به مکانی ناامن تبدیل می شود ، ترک کند.

تا زمانی که شریک معتاد متعهد نشود برای کار در زمینه اعتیاد خود به یا درمان بپردازد ، این ازدواج به مکانی ناامن برای هر دو نفر تبدیل خواهد شد و این باعث ایجاد یک چرخه سو استفاده خواهد شد که هر دو شریک زندگی خود را تغذیه می کنند.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی مشهد

وقتی شریک زندگی به یک ماده غیرقانونی اعتیاد پیدا کند (مانند کوکائین ، مت آمفتامین ، هروئین و غیره) ، به دلیل دارا بودن غیرقانونی مواد غیرقانونی در یک خانواده ، ازدواج بیشتر پیچیده می شود.

ازدواج نه تنها مملو از اعتیاد و الگوی اعتیاد است ، بلکه این ازدواج با خطرات و دلایل بسیار بیشتری برای طلاق روبرو می شود.

اگرچه فقط یک شریک زندگی استفاده می کند ،مشاوره خانواده مشهد رایگان اما هر دو همسر هنگام زندگی مشترک مشمول عواقب قانونی می شوند که شریک زندگی غیر معتاد را در موقعیت بسیار نامطلوبی قرار می دهد.

هنگامی که زوجین با وجود اعتیاد به من مراجعه می کنند ، من یک حد محکم برای شخصی که معتاد است از طریق گروه هایی (به عنوان مثال AA ، NA ، SLAA و غیره) درخواست کمک می کند ، مشاوره فردی جداگانه ، یا در موارد دیگر بررسی سم زدایی و مرکز درمان اعتیاد برای زوج درمانی ادامه دارد.

انجام مشاوره زوجین در حالی که اعتیاد قابل توجهی در حال انجام است ، غیراخلاقی است زیرا این آسیب پذیری مورد نیاز در زوج درمانی می تواند در برخی مواقع باعث افزایش اعتیاد همسر معتاد شود.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909