خدمات ما،افتخار ماست

مشاوره رژیم لاغری تلفنی

مشاوره رژیم لاغری تلفنی

مشاوره رژیم لاغری تلفنی چگونه وزن خود را کم کرده و آن را ثابت نگه داریم

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

یک راه بهتر برای کاهش وزن وجود دارد. این نکات مربوط به رژیم غذایی می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات رژیم و رسیدن به موفقیت پایدار در کاهش وزن کمک کند.

بهترین رژیم برای کاهش وزن سالم کدام است؟

مشاوره رژیم غذایی رایگان  حقیقت این است که هیچ راه حل “یک اندازه متناسب با همه” برای کاهش وزن دائمی سالم وجود ندارد. آنچه که برای یک شخص مفید است ممکن است برای شما مؤثر نباشد ، زیرا بدن ما بسته به ژنتیک و سایر عوامل بهداشتی به غذاهای مختلف پاسخ می دهد.

برای یافتن روش کاهش وزن مناسب برای شما به احتمال زیاد به زمان نیاز خواهید داشت و به صبر ، تعهد و برخی آزمایشات با غذاها و رژیم های مختلف نیاز دارید.

در حالی که برخی از افراد به خوبی به شمارش کالری یا روشهای محدود کننده مشابه پاسخ می دهند ، برخی دیگر بهتر است که در برنامه ریزی برای کاهش وزن خود از آزادی بیشتری برخوردار باشند. آزاد بودن از اجتناب از غذاهای سرخ شده یا  قطع کربوهیدراتهای تصفیه شده می تواند آنها را برای موفقیت تنظیم کند.

بنابراین ، اگر رژیم غذایی که برای شخص دیگری کار می کند برای شما مؤثر نیست ، خیلی ناامید نشوید. و اگر رژیم غذایی بیش از حد محدود کننده است که بتوانید با آن کنار بیایید خودتان را ضرب و شتم نکنید. در نهايت ، رژيم غذايي فقط براي شما مناسب است در صورتي كه بتوانيد با گذشت زمان به آن بچسبيد.

مشاوره رژیم لاغری آنلاین

به یاد داشته باشید: در حالی که برای کاهش وزن هیچ راه حل آسانی وجود ندارد ، گام های زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد رابطه سالم تر با غذا بردارید ، محرک های عاطفی برای پرخوری و رسیدن به یک وزن سالم را انجام دهید.

1. کالری را کاهش دهید

مشاوره رژیم لاغری تلفنی برخی از متخصصان بر این باورند که مدیریت موفقیت آمیز وزن شما به یک معادله ساده کاهش می یابد: اگر کمتر کالری از سوزاندن خود بخورید ، دچار کاهش وزن می شوید. به نظر می رسد آسان است ، درست است؟ پس چرا کاهش وزن خیلی سخت است؟

•کاهش وزن یک اتفاق خطی نیست با گذشت زمان. وقتی کالری را کاهش می دهید ، ممکن است مثلاً در چند هفته اول وزن خود را کاهش دهید و بعد چیزی تغییر کند. شما به همان تعداد کالری می خورید اما به هیچ وجه وزن کم می کنید و یا وزن کم می کنید. به این دلیل است که وقتی وزن کم می کنید آب و بافت لاغر و همچنین چربی از دست می دهید ، متابولیسم شما کند می شود و بدن به روش های دیگر تغییر می کند. بنابراین ، برای ادامه کاهش وزن هر هفته ، باید به کاهش کالری ادامه دهید.

•کالری همیشه کالری نیست. به عنوان مثال ، خوردن 100 کالری شربت ذرت با فروکتوز بالا ، می تواند تأثیر متفاوتی نسبت به خوردن 100 کالری کلم بروکلی داشته باشد. ترفند کاهش وزن پایدار ، خنداندن غذاهایی است که با کالری زیادی همراه هستند اما باعث نمی شوند که احساس راحتی (مانند آب نبات) داشته باشید و آنها را با غذاهایی که بدون پر کردن کالری (مانند سبزیجات) پر می کنند ، جایگزین کنید.

•بسیاری از ما همیشه برای برآورده کردن گرسنگی ، به سادگی غذا نمی خوریم. ما همچنین برای آسایش یا از بین بردن استرس به مواد غذایی متوسل می شویم که می تواند به سرعت هرگونه برنامه کاهش وزن را مختل کند.

مرکز مشاوره رژیم لاغری

2. قطع کربوهیدرات

یک روش متفاوت برای کاهش وزن ، این مشکل را به عنوان یکی از کالری های زیاد مصرف نمی کند ، بلکه نحوه جمع آوری چربی بدن پس از مصرف کربوهیدرات ها – به ویژه نقش هورمون انسولین – را مشخص می کند. هنگامی که وعده غذایی می خورید ، کربوهیدراتهای موجود در غذا به عنوان گلوکز وارد جریان خون شما می شوند. برای اینکه سطح قند خون خود را کنترل کنید ، بدن قبل از سوختن چربی ناشی از یک وعده غذایی ، همیشه این گلوکز را می سوزاند.

مشاوره رژیم لاغری تلفنی اگر یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات (مثلا تعداد زیادی ماکارونی ، برنج ، نان یا سیب زمینی سرخ کرده) می خورید ، بدن شما انسولین را آزاد می کند تا به هجوم این همه گلوکز به خون شما کمک کند. انسولین و همچنین تنظیم سطح قند خون ، دو کار را انجام می دهد: از انسداد سلولهای چربی بدن برای سوختن بدن به عنوان سوخت جلوگیری می کند (زیرا اولویت آن سوزاندن قند خون است) و سلولهای چربی بیشتری را برای ذخیره هر چیزی که شما باشد ایجاد می کند.

بدن نمی تواند بسوزد. نتیجه این است که شما افزایش وزن پیدا می کنید و بدن شما برای سوختن به سوخت بیشتری نیاز دارد ، بنابراین بیشتر می خورید. از آنجا که انسولین فقط کربوهیدرات ها را می سوزاند ، شما هوس کربوهیدرات می کنید و بنابراین چرخه شریر مصرف کربوهیدرات و افزایش وزن آغاز می شود. برای کاهش وزن ، استدلال پیش می رود ، شما باید با کاهش کربوهیدرات ها این چرخه را بشکنید

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ارتباط با ما

ارتباط با ما

آدرس : تهران باقرخان ،ساختمان باقرخان ، پلاک 64 واحد 13 تلفن : 02166432409

گروه مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما عزیزان رو برطرف سازد.

آیکون های اجتماعی

open
open

تماس فقط از طریق تلفن ثابت
———————————————-

43 52 907 909